Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کرمی یکشنبه شب در نشست بررسی ساماندهی جمعه باز و وانت بارهای شهر یاسوج افزود: با تشکیل این شعبه هدفگذاری های رسیدگی ویژه در مباحثی مانند تخلفات و پرونده های ساماندهی وانت بارها، ساماندهی حوزه شهری و دیگر موارد  انجام می شود.

کرمی با تاکید بر خروجی محوری و برنامه ریزی اصولی در دستیابی به اهداف، تصریح کرد: در چنین نشست هایی باید از قبل جمع بندی و هدفگذاری ها توسط شورای شهر و شهرداری یاسوج نهایی شود و شهرداری به عنوان متولی به ارائه موارد مورد نظر پرداخته تا خروجی بهتری در دستیابی به اهداف محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی بر ساماندهی هرچه سریعتر جمعه بازار یاسوج تاکید کرد و بیان داشت: هر لحظه امکان بروز یک حادثه در این مکان وجود دارد.

دادستان شهر یاسوج با اشاره به ساختار ماده ۱۰۰، ابراز داشت: مشکلاتی در حوزه ماده ۱۰۰ وجود دارد و نگاه درآمد محوری به این حوزه توسط شهرداری ها عاملی برای عدم خروجی مناسب و بروز ضعف در این بخش است.

وی افزود: دادستانی با توجه به مصوبات این بخش همکاری لازم را انجام می دهد.

کرمی با اشاره به موضوع ساماندهی وانت بارها در سطح شهر یاسوج، ابراز داشت: جرم و تخلف وانت بارها در این حوزه مشهود است و دادستانی همکاری و تعامل لازم برای ساماندهی وانت بارها را دارد.

دادستان شهر یاسوج مقاومت و تمرد از قانون توسط وانت بارها را جرم عنوان کرد و گفت: باید اعمال قوانین در حوزه فرد خاطی و خودروی ارتکاب تخلف انجام شود.

کرمی با بیان اینکه برخی وانت های میوه فروش نسبت به مخدوش کردن و یا مخفی کردن پلاک خودرو اقدام می کنند، ابراز داشت: این دو حوزه با هم متفاوت بوده و بر اساس قوانین با این تخلفات نیز برخورد خواهد شد.

کد خبر 4392326

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستانی کل کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر گرگان کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد عید غدیر خم سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه احتکار لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد

رضا مظفری گفت: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پرونده گرانفروشی واحد آجیل فروشی در شهر زنجان به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد.

مظفری گفت: پرونده این واحد صنفی آجیل و خشکبار با ارزش ۸۳ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۸۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد