Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@07:40:31 GMT

هافبک عراقی چگونه برای پرسپولیس ستاره شد (آنالیز)

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۰۴۴۳

به گزارش ایلنا، هافبک‌های پرسپولیس مقابل الدحیل موفق بودند اما تغییر سیستم باعث شد عملکرد بشار رسن بیش از بقیه به چشم بیاید. او یک شوت زد که در چارچوب نبود، ۵۹ بار صاحب توپ شد و ۴۶ پاس داد که 7/84 درصد این پاس‌ها به مقصد رسیدند. عملکرد بشار با یک تکل، یک خطا و ۳ پاس کلیدی تکمیل شد.

کمال کامیابی‌نیا ۶۰ بار صاب توپ شد، ۳۶ پاس داد که 7/66 درصد به مقصد رسیدند و یک تکل هم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ۲ خطا از حریف گرفت و خودش هم ۳ بار خطا کرد. به علاوه ۲ شوت که در چارچوب نبودند.

احمد نوراللهی یک پاس کلیدی داد، ۶۸ بار توپ را لمس کرده و ۴۶ پاس داده که 3/78 درصد آنها به مقصد رسید. نوراللهی ۴ تکل و یک خطا هم داشت.

سیامک نعمتی۳ بار شوت زد، ۵۲ بار توپ را لمس کرد و ۲۵ پاس داد که ۷۲ درصد آنها سالم بودند. نعمتی ۴ تکل زد، ۲ بار خطا کرد و ۵ خطا هم از حریف گرفت.

در کارنامه آدام همتی که در دقیقه ۸۸ به جای نعمتی وارد زمین شد، ۲ دقیقه حضور در زمین و ۲ بار لمس توپ دیده می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

نساجی مازندران دو روز دیگر در رقابت دشواری در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که کسب حتی یک امتیاز هم در این بازی می‌تواند آن‌ها را به بقا در لیگ برتر امیدوارتر کند و محمود قائدرحمتی نیز سعی دارد با رفع مصدومیت به ترکیب تیمش در این بازی برگردد.

محمود قائدرحمتی که دو هفته قبل در دیدار نساجی مازندران مقابل سپاهان و تیم سابق خود به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در دو مسابقه اخیرشان برابر تراکتور و ذوب‌آهن حضور نداشت، اما ظاهرا وضعیت او بهتر شده و بعید نیست بتواند در جدال با پرسپولیس به میادین برگردد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران که تجربه کسب چهار پیروزی همراه با تیم‌های مختلف مقابل پرسپولیس را دارد و دو سال قبل هم در جام حذفی یک پاس گل برابر این تیم در ورزشگاه آزادی داد، زیر نظر کادر پزشکی تیمش شرایط بهتری پیدا کرده تا دوشنبه دوباره در لیست بازی قرار بگیرد.

قائدرحمتی که سه سال قبل هم در نساجی مازندران عضویت داشت و گل‌های حساسی در راه بقای این تیم در لیگ برتر به ثمر رساند، انگیزه زیادی دارد تا در دیدار با پرسپولیس به میدان برود و تیمش را کمک کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید
  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس