Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهیدعباس کریمی بندرعباس از برگزاری نشست«دین، نشاط، زندگی» با موضوع «چگونه یک خانواده نمونه بسازیم» در این کانون خبرداد.

حسین دهقانی، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهیدعباس کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس عنوان کرد: به مناسبت روز خانواده، نشست دین، نشاط و زندگی با موضوع «چگونه یک خانواده نمونه بسازیم» در کانون شهید عباس کریمی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن برای ضربه زدن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را برای سست کردن بنیان خانواده گذاشته است، افزود: یکی از رسالت های مهم و کلیدی کانون های فرهنگی هنری تلاش در راستای حفظ دین و خنثی سازی توطئه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب و نظام است.

 

دهقانی با اشاره به تاریخچه برگزاری سلسله نشست های«دین، نشاط، زندگی» در کانون شهید عباس کریمی، یادآور شد: با راه انداری هیات اندیشه ورز در کانون و بررسی معضلات و چالش های فرهنگی اجتماعی در شهر بندرعباس،  از سال 94 برگزاری سلسله نشست های دین، نشاط، زندگی در دستور کار قرار گرفت و تاکنون به صورت مستمر و هدفمند برگزار شده است.

 

این فعال فرهنگی، ارتقا سطح بنیش، آگاهی و بصیرت اقشار مختلف به ویژه خانواده ها پیرامون مباحث مختلف فردی و اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی و سالم سازی جامعه و مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمن را از اهداف برگزاری این نشست ها برشمرد و گفت: در این نشست ها از کارشناسان مجرب استفاده می شود.

 

دهقانی افزود: در این نشست ها که به مدت یک ساعت و نیم با استفاده از کارشناسان مجرب و آموزش دیده برگزار می شود، کارشناس و مخاطبین نقش آفرین هستند و نیم ساعت نخست را استاد سخنرانی می کند و مابقی به صورت پرسش و پاسخ طراحی شده است.

 

وی اضافه کرد: نشست«دین، نشاط، زندگی» با موضوع «چگونه یک خانواده نمونه بسازیم» پنجشنبه 15 شهیور ساعت 18 در حسینیه ابوالفضل العباس(ع) واقع در 20 متری شاه حسینی، کوچه حدیث 42 برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر عید غدیر استیضاح غدیر خم مقام معظم رهبری حسن روحانی سوال از رییس جمهور سبک شوتوکان مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کشور روز خانواده بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه آئین تجلیل و تکریم خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه دشت ورامین همزمان با مراسم شهادت امام صادق (ع) در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.️

گفتنی است که با برگزاری مراسم عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) و با حضور حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حجت الاسلام محمودی امام جمعه ورامین، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده ستاد شرق تهران، مهندس زاهدی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مردم شهید پرور ورامین از خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه شهرستان تجلیل و تقدیر صورت گرفت️.

لازم به ذکر است شهرستان ورامین ۷۵۸ شهید انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

کد خبر 6096536

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • پایان ۳۸ سال فراغ و دوری خانواده شهید عباس رمضانی + تصاویر و جزئیات
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم