Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به توزیع گوشت تنظیم بازاری اشاره کرد و گفت: به دلیل محدودیتی که داریم به هر نفر بیشتر از ۳ کیلو گوشت نمی‌فروشیم.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به توزیع گوشت تنظیم بازاری اشاره کرد و گفت: به دلیل محدودیتی که داریم به هر نفر بیشتر از ۳ کیلو گوشت نمی‌فروشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در خصوص عرضه گوشت تنظیم بازاری در میادین گفت: روزانه ۱۲ تن گوشت گرم لاشه‌ای و ۸ تن گوشت گرم بسته‌ای یا بشقابی در میادین توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۴۱ بازار میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران داریم، گفت:، اما ۶۷ غرفه قصابی داریم که در این غرفه‌ها عرضه گوشت لاشه و بسته‌بندی ارائه می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، میزان گوشت تنظیم بازاری کافی نیست.

وی در خصوص نحوه توزیع گوشت تنظیم بازاری گفت: در جا‌هایی که شلوغ و بیشترین مراجعه را دارند این گوشت عرضه می‌شود و تقریبا در ۴۰ تا ۷۰ غرفه این سرویس‌دهی انجام می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه تهران حدوداً ۹ میلیون جمعیت دارد، گفت: نیاز ما بیش از این مقداری است که توزیع می‌شود، اما گوشتی که در میادین توزیع می‌شود قیمتش بسیار پایین‌تر از بازار است.

وی با بیان اینکه گوشت بین ۳۷ هزار و ۵۰۰ تا ۳۸ هزار و ۵۰۰ در میادین توزیع می‌شود، گفت: گوشت بسته‌بندی نیز از ۲۸ هزار و ۵۰۰ تا ۴۹ هزار تومان (ران) توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه در تمامی مناطق ۲۲‌گانه این گوشت عرضه می‌شود، گفت: برخی بازار‌ها را در مناطق در نظر گرفته‌ایم و از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ گوشت عرضه می‌شود.

به گفته رحیمی، به دلیل محدودیت عرضه به هر نفر فقط ۳ کیلو گوشت تنظیم بازاری عرضه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در غرف گوشت سیستم نوبت‌دهی وجود دارد گفت: مردم نوبت می‌گیرند و زمانی که نوبتشان شد اعلام می‌شود و آن‌ها پای کانتر می‌روند و خرید را انجام می‌دهند.

رحیمی با اشاره به اینکه تقاضا برای خرید گوشت تنظیم بازاری بالاست، گفت: هر چقدر که شرکت پشتیبانی امور دام عرضه کند ما در میادین آمادگی توزیع را داریم.

منبع: فردا

کلیدواژه: گوشت تنظیم بازاری میوه و تره بار شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۶ هزار صندوق رای در ۲ حوزه انتخابیه تهران و ورامین

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از توزیع ۱۶ هزار و ۵۵۴ صندوق رای در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و گفت: استقرار ۳۹۵۶ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید عباس جوهری در جلسه ستاد انتخابات استان تهران از توزیع ۱۶ هزار و ۵۵۴ صندوق رأی در بین فرمانداری‌های دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۱۲ هزار و ۶۴۴ صندوق مربوط به حوزه انتخابیه تهران و بقیه مربوط به حوزه انتخابیه ورامین است.

وی با بیان اینکه اولویت‌های برگزاری مرحله اول انتخابات در نوبت دوم نیز باید رعایت شوند، افزود: در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین ۳ هزار و ۹۵۶ شعبه اخذ رأی خواهیم داشت که سه هزار و ۵۸۳ شعبه ثابت و ۳۷۳ شعبه سیار که عمدتاً شعب سیار در حوزه انتخابیه تهران خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از اختصاص ۳ هزار و ۶۴۹ شعبه اخذ رأی در تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد و اضافه کرد: ۳۰۷ شعبه هم به حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک اختصاص یافته است.

جوهری با تقدیر از اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته در حوزه فضای مجازی و صدا و سیما تصریح کرد: پخش مناظرات و فیلم‌های تبلیغاتی طبق برنامه ریزی‌ها پخش شده و امیدوار هستیم برای روز جمعه ۲۱ اردیبهشت نیز همانطور که در حال حاضر بیشترین وقت در شبکه‌های سیما به انتخابات اختصاص یافته، انعکاس و پوشش کامل خبری از ستاد انتخابات و شعب اخذ رأی را شاهد باشیم.

وی تلاش فرمانداران و همه مسئولان برای مشارکت حداکثری مردم را ضروری دانست و عنوان کرد: ترغیب در مشارکت در دستور کار همه عوامل باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه رأی دهندگان می‌توانند با در دست داشتن یکی از پنج سند هویتی همچون شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت و ارائه یکی از این مدارک در شعب اخذ رأی نسبت به رأی‌گیری اقدام کنند، خاطرنشان کرد: توصیه این است که با توجه به مکانیزم صندوق‌ها مردم عزیز از کارت ملی به عنوان سند هویتی و دادن رأی استفاده کنند.

معاون استاندار تهران بر ضرورت حضور عوامل اجرایی رأس ساعت ۶:۰۰ در شعب اخذ رأی را تاکید کرد و گفت: با توجه به زمان بر بودن فرآیند استفاده از دستگاه‌های اخذ رأی و همچنین در نظر گرفتن چالش‌های احتمالی ضروری است که عوامل در شعب مستقر باشند تا با گزارش تأخیر در بازگشایی صندوق‌ها مواجه نشویم.

جوهری افزود: فرآیند انتخابات از ۸:۰۰ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۰:۰۰ ادامه دارد و اگر نیاز به تمدید بود از طریق وزارت کشور اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی اظهار کرد: شماره ۴۵۵۰۰ در حوزه بازرسی فعال است و همه مردم و اصحاب رسانه می‌توانند در صورت بروز مشکل و تخلف موارد را اطلاع دهند تا رسیدگی‌های لازم انجام شود.

منبع: فارس

کد خبر 751671

دیگر خبرها

  • تداوم افشاگری‌ها علیه قالیباف/ بیگی: جماعتی از سازمان میادین میوه و تره‌بار، تاکسیرانی، بهشت‌زهرا، اتوبوسرانی و... وارد مجلس شده‌ و پست گرفتند
  • توزیع بیش از ۱۶ هزار صندوق رای در ۲ حوزه انتخابیه تهران و ورامین
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟