Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@20:16:28 GMT

جزییات عرضه گوشت تنظیم بازاری

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۳۴۵۶

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به توزیع گوشت تنظیم بازاری اشاره کرد و گفت: به دلیل محدودیتی که داریم به هر نفر بیشتر از ۳ کیلو گوشت نمی فروشیم. ناطقان: عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، در خصوص عرضه گوشت تنظیم بازاری در میادین گفت: روزانه 12 تن گوشت گرم لاشه‌ای و 8 تن گوشت گرم بسته‌ای یا بشقابی در میادین توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه 241 بازار میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران داریم، گفت: اما 67 غرفه قصابی داریم که در این غرفه‌ها عرضه گوشت لاشه و بسته‌بندی ارائه می‌شود. 
به گفته مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، میزان گوشت تنظیم بازاری کافی نیست.
وی در خصوص نحوه توزیع گوشت تنظیم بازاری گفت: در جاهایی که شلوغ و بیشترین مراجعه را دارند این گوشت عرضه می‌شود و تقریبا در 40 تا 70 غرفه این سرویس‌دهی انجام می‌شود.
رحیمی با اشاره به اینکه تهران حدوداً 9 میلیون جمعیت دارد، گفت: نیاز ما بیش از این مقداری است که توزیع می‌شود اما گوشتی که در میادین توزیع می‌شود قیمتش بسیار پایین‌تر از بازار است.
وی با بیان اینکه گوشت بین 37 هزار و 500 تا 38 هزار و 500 در میادین توزیع می‌شود، گفت: گوشت بسته‌بندی نیز از 28 هزار و 500 تا 49 هزار تومان (ران) توزیع می‌شود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه در تمامی مناطق 22‌گانه این گوشت عرضه می‌شود، گفت برخی بازارها را در مناطق در نظر گرفته‌ایم و از ساعت 8 صبح تا 20 گوشت عرضه می‌شود. 
به گفته رحیمی، به دلیل محدودیت عرضه به هر نفر فقط 3 کیلو گوشت تنظیم بازاری عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه در غرف گوشت سیستم نوبت‌دهی وجود دارد گفت: مردم نوبت می‌گیرند و زمانی که نوبتشان شد اعلام می‌شود و آنها پای کانتر می‌روند و خرید را انجام می‌دهند.
رحیمی با اشاره به اینکه تقاضا برای خرید گوشت تنظیم بازاری بالاست، گفت: هر چقدر که شرکت پشتیبانی امور دام عرضه کند ما در میادین آمادگی توزیع را داریم.
منبع: فارس برچسب ها: شهرداری تهران ، عرضه گوشت ، تنظیم بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شهرداری تهران عرضه گوشت تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران با بیان اینکه این کارخانه تولید مبلمان پلیمری در شهرک صنعتی شمس آباد بود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد که شعله‌های آتش بیش از ۶۰ درصد این فضا را دربرگرفته بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ورود آتش نشانی به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خسارت مالی بالایی برجای گذاشته است؛ گفت: خسارت جانی ناشی از این آتش سوزی نداشتیم.

کد خبر 6090329 علی قدمی

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • چه رسم زیبایی داشتند بازاری‌های قدیمی! (فیلم)
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای