Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: یکی از مأموران کلانتری‌۱۵۶ افسریه هنگام نجات زن جوان از دست مرد متجاوز با ضربه قمه مجروح شد. مرد متجاوز هم با حضور پلیس بازداشت شد.

سرهنگ ایرج ارسلانی، رئیس کلانتری‌۱۵۶ افسریه توضیح داد: حدود ساعت‌۲۲:۳۰ شامگاه شنبه تیم عملیات کلانتری‌۱۵۶ افسریه در حال گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های فرعی با شنیدن فریاد کمک‌خواهی زنی جوان خود را به محل رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران متوجه شدند مردی در تاریکی شب و در محلی خلوت تلاش می‌کند به زنی جوان تعرض کند که متهم با دیدن مأموران با قمه به آن‌ها حمله کرده و یکی از مأموران را مجروح کرد.

سرهنگ ارسلانی گفت: همزمان با حمله مرد متجاوز Rapist دومین مأمور پلیس Police وارد عمل شده و متهم را که تلاش می‌کرد از محل فرار Escape کند بازداشت کرد. رئیس کلانتری ۱۵۶ افسریه گفت: پس از دستگیری متهم، با دستور قاضی Judge مجتمع قضایی شهید محلاتی، این فرد به زندان Prison اعزام و همکار ما نیز از طریق نیرو‌های اورژانس به بیمارستان بعثت منتقل می‌شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بی احترامی شرم آور زائران عراقی در مشهد! / باز هم جنجال! + فیلم

جنجال بزرگ بر سر مدلینگ شدن ریحانه پارسا بازیگر زن سریال "پدر" + عکس

پشت پرده واقعی ورود جنگنده اسرائیلی به آسمان ایران !

فاجعه در نزدیکی تهران / انفجار آتشفشان دماوند بزودی!

راز جمجمه انسان در جردن تهران فاش شد! + عکس

خانم بازیگر درگذشت + جزییات

زنم خائن بود سرش را بریدم! / با چشمان خودم دیدم! +عکس

تایید فساد مردان عراقی با زنان ایرانی در مشهد توسط یک مقام!

خانم مجری در برنامه زنده با چاقو به جان خود افتاد! +تصویر

تجاوز خونین پسر همسایه به شیلا 11 ساله در اتاق خواب + عکس

سلفی بی شرمانه پرستاران با یک جسد +عکس

ناگفته های تلخ فریده از بی شرمی های پسرش

شیلا زن نیما بود اما از فرشاد بچه دار شد !

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه متجاوز Rapist پلیس Police فرار Escape قاضی Judge زندان Prison اخبار حوادث جوان قمه بازداشت مرد متجاوز مأمور پلیس عکس زندگی دختر فیلم من قتل ایران حوادث زائران عراقی زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.

سردار علی مویدی، رئیس پلیس پیشگیری فراجا اظهار کرد: ابزار و الزامات کافی برای رصد کردن نوع ماموریت و نوع خطا و کم‌کاری همکاران وجود دارد.

او با بیان اینکه در مجموعه پلیس پیشگیری تلاش داریم تا خدمات با کیفیت بهتری انجام شود، گفت: همچنین برای زودتر به صحنه رسیدن پلیس ۱۱۰ هم برنامه‌های ویژه‌ای داریم تا باعث رضایت شهروندان هم شود.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در سال ۱۴۰۳، دیجیتالی شدن کلانتری‌ها است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به کمبود کلانتری در کشور گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد، کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند