Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزای بسیج از ملایر، باب‌الله فتحی امروز در مراسم افتتاحیه رزمایش گروه‌های جهادی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) شهرستان ملایر اظهار داشت: امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی وظیفه ملی و همگانی است.

وی با اشاره به نقش اردوهای جهادی عنوان کرد: هدف اردوهای جهادی کمک به سایر هم‌وطنان در جامعه است و بسیج به دلیل مردمی بودن و گستردگی آن می‌تواند در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی تأثیرات زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر ادامه داد: این اردوهای جهادی در خلال تمام کارهایی است که دولت در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی انجام می‌دهد و بسیار در جامعه تأثیرگذار و مثمر ثمر خواهد بود.

وی ادامه داد: در ایران یکی از مهم‌ترین نهادهای اجتماعی که حضور مستمری داشته و توانسته کارایی خود را به‌خوبی به اثبات برساند بسیج است.

فتحی با اشاره به اینکه همه ما به‌جز وظایف قانونی که بر عهده‌داریم مسئولیت اجتماعی نیز داریم، تصریح کرد: هر اقدامی که در راستای امید دادن به مردم باشد به طور قطع مورد استقبال قرار خواهند گرفت و این اقدامات یک مکمل و کمکی است که به دولت صورت می‌گیرد تا بتوانیم مشکلات مردم را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه در این اردوهای جهادی بسیجیانی از حوزه‌ها و تخصص‌های مختلف حضور دارند، عنوان کرد: این اردوها به دلیل اینکه در مناطق محروم و آسیب‌پذیر شهرستان صورت می‌گیرد، می‌تواند منشأ خیرات و برکات بسیار زیادی باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر افزود: همه این تلاش‌ها در زمانی انجام می‌گیرد که دشمنان این مرزوبوم تمام سعی خود را برای ناامید کردن مردم و ناکارآمد نشان دولت انجام می‌دهند.

وی در پایان سخنانش عنوان کرد: برای عمران و آبادانی مناطق محروم و روستاها باید علاوه بر کمک دولت که تلاش خودش را می‌کند از ظرفیت همه تلاشگران به‌ویژه در قالب اردوهای جهادی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: اردوهای جهادی ملایر پروژه های عمرانی امیدآفرینی رزمایش سپاهیان محمدرسول الله ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی

مرتضی صفری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: با حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی در حال حاضر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی، مرمتی و فنی اختصاص یافته و در این زمینه ۸۰ طرح در حال اجرا است.

وی با ابراز تأسف برای از بین رفتن تعدادی از خانه‌های قدیمی ارومیه در سالیان گذشته  افزود: یکی از اولویت‌های این اداره‌کل حفاظت از این اندک خانه‌های تاریخی شهر بوده و طرح مطالعه ویژه بافت تاریخی ارومیه به‌عنوان نخستین استان در سطح کشور به انجام رسیده که نقش مهمی در حفظ بنا‌های تاریخی و خانه‌های با ارزش آن خواهد داشت.

صفری در ادامه  گفت: تعدادی از بنا‌های تاریخی استان در مالکیت دستگاه‌های اجرایی قرار داشته و طبق قانون دستگاه‌های متولی وظیفه مرمت و نگهداری از بنا‌های تاریخی را برعهده دارند که متأسفانه در این راستا کم‌کاری شده و بسیاری از بنا‌های با ارزش استان در حال تخریب است.

به گفته  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی، برای حفاظت بنای تاریخی، یکی از برنامه‌های ما این است مالکیت یا حق بهره‌برداری از آنها به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی واگذار شود تا با عزم جهادی بتوانیم آن بنا‌ها را مرمت و حفاظت کرده و برای آن بنا‌ها کاربری فرهنگی و گردشگری مناسب تعریف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر