Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بسیج رسانه تاکید کرد: اگر دیروز روزنامه انگلیسی ـ سعودی الشرق‌الاوسط در عملیات فریب بی‌شرمانه مردان ایران را به رابطه نامشروع در ایام اربعین با زنان عراقی متهم کرده بود، امروز همتایان داخلی آن سعی در هدف قرار دادن غیرت ایرانیان با شایعاتی ... ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ اجتماعی تهران نظرات

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سازمان بسیج رسانه با توجه به فتنه‌های خبری اخیر با هدف زیر سؤال بردن غیرت ملت غیور ایران و ایجاد اختلاف بین دو کشور همسایه و برادر ایران و عراق بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این بیانیه آمده است:«دشمنان با ناامید شدن از جنگ سخت علیه ملت ایران، توطئه‌های دیگری را پایه‌ریزی می‌کنند و با تحمیل جنگ اقتصادی علیه کشور قصد ضربه زدن به این مرز و بوم را دارند استکبار جهانی تنها به این خباثت بسنده نکرده و جنگ روانی را نیز به شدت در دستور کار خود قرار داده تا باعث ایجاد گسستهای دینی و قومی شود.

بعد از سرنگونی رژیم بعث به سرکردگی صدام، ملتهای ایران و عراق که دو کشور مسلمان و همسایه بودند فصل جدیدی از روابط را بین خود آغاز کردند، روابطی دوستانه که به مذاق استکبار و ایادی منطقه‌ای آن خوش نمی‌آید و در سالهای اخیر با علم کردن شایعات مختلف سعی در برهم زدن این تعاملات همه جانبه دارند.

با گسترش روابط سیاسی، مذهبی و اقتصادی ایران و عراق که در مبارزه با داعش و تروریست نمود یافت و تبلور آن راهپیمایی روز اربعین به عنوان بزرگترین تجمع انسانی جهان بود، دشمنان با احساس خطر از این اتحاد به هر حربه‌ای متوسل و پادوهای رسانه‌ای آنها آتش‌بیار معرکه شدند تا آتش فتنه را ایجاد کند؛ امروز هم با نزدیک شدن به این ایام، شبه رسانه‌هایی در داخل و خارج بر طبل عرب‌ستیزی و عراقی ستیزی به صورت خاص می پردازند تا بر آتش کینه‌های قومیتی بدمند و به اهداف شوم خود برسند.

اگر دیروز روزنامه انگلیسی ـ سعودی الشرق‌الاوسط در عملیات فریب بی‌شرمانه مردان ایران را به رابطه نامشروع در ایام اربعین با زنان عراقی متهم کرده بود، امروز همتایان داخلی آن سعی در هدف قرار دادن غیرت ایرانیان با شایعاتی تحت عنوان فساد اخلاقی عراقیها در مشهد مقدس هستند.

فتنه خبری ایجاد شده توسط رسانه‌های زنجیره‌ای به دنبال آن بود تا باعث ایجاد خشم و انزجار در بین مردم غیرتمند ایران شود و با ایجاد هیجانات کاذب، علاوه بر ایجاد انشقاق در بین دو ملت دوست و برادر، دولت جمهوری ایران را نیز به عدم کفایت در حفاظت از شرافت و کیان ناموس ایرانی متهم کند، غافل از اینکه ایرانیان علاوه بر غیرت، مردمی بصیر هستند که در دام حقه‌هایی کثیف که به نوعی دیگر در عراق و ضد مردم این کشور پیاده می شود، نخواهند افتاد.

امروز مکتب اهل بیت (ع) به نقطه اشتراک عظیمی بین ملتهای غیور ایران و عراق تبدیل شده است که با تلاش دشمنان نخواهد گسست، اما در این بین شبه رسانه‌های داخلی هستند که برای پادویی بیگانگان به ویژه سعودیها سعی در هر خوش‌رقصی دارند و در این بین حتی حاضر به بی‌آبرو کردن و زدن تهمتهایی بی‌شرمانه به زنان ایران دارند و موذیانه شهر مقدس مشهد که محل توجه شیعیان جهان است و هر‌ساله خیل کثیری از برادارن عراقی برای زیارت به این شهر مقدس سفر میکنند، را انتخاب کرده‌اند.

این شبه رسانه‌ها علاوه بر اتهام به زنان ایران، سعی در بی‌غیرت نشان دادن بخشی از مردان جامعه و ناکارآمد نشان‌دادن دولت ایران، موجب بر هم زدن آرامش روحی و روانی ملت هستند، در این بین علاوه بر اینکه مسئولان امر باید با ارائه مستندات و توضیحات قانع‌کننده به این شوی فتنه‌انگیز پایان دهند، قوه قضاییه نیز باید با کسانی که احساسات میلیونها ایرانی را هدف قرار داده‌اند و مردم غیور شهر مقدس مشهد را به دورغ متهم کرده‌اند برخورد کرده و عوامل این فتنه را علاوه بر مجازات به مردم معرفی کنند.»

انتهای پیام/

Rsaadati/Psaadati/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)

 وزیر امنیت داخلی اسرائیل در پی یک حادثه رانندگی راهی بیمارستان شد.

به گزارش مهر به نقل از شبکه الجزیره، رسانه‌های اسرائیل از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند که بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد.

هنوز گزارشی از وضعیت جسمی وی منتشر نشده است.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تهدید نتانیاهو از سوی بن‌گویر/ با عدم حمله به رفح برکنار خواهی شد تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • خودوری «بن گویر» واژگون شد
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • (تصاویر) زورخانه پهلوان رستم