Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیر پدافند غیرعامل اداره راه و شهرسازی استان با بیان اینکه استان روی گسل زاگرس،یکی از فعال ترین گسل های زلزله در کشور قرار دارد گفت:با توجه به اینکه احتمال وقوع زلزله در استان وجود دارد اجرای برنامه های آموزش همگانی برای مواجه با این پدیده طبیعی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرابی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه امسال شاهد وقوع زمین لرزه ای به قدرت 5 و 2 دهم ریشتر در یاسوج و شهرهای هم جوار و همچنین حدود 48 پس لرزه در سراسر استان بودیم افزود: دو دوره آموزشی برای کارکنان پدافند غیرعامل استان برگزار شد که در این دوره ها شرکت کنندگان با مباحث زلزله آشنا شدند.
وی از انجام قرار داد با مشاور دانشگاه یاسوج برای مطالعه(ریزپهنه بندی شهر یاسوج) برای مواجه با زلزله خبر داد و اضافه کرد: در این طرح گسل های شهر یاسوج و همچنین مقاومت خاک در نقاط مختلف این شهر مشخص و بر اساس این مشخصات مجوز ساخت ساختمان ها در طبقات مختلف صادر می شود.
وی ادامه داد: به منظور آموزش همگانی مردم در زمینه مواجه قبل، حین و پس از زلزله انیمیشن هایی از سوی مرکز پژوهشگاه زلزله و سازمان بحران کشور تهیه شده که با همکاری صدا و سیمای استان این انیمیشن ها پخش می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد اداره راه و شهرسازی زلزله مهرابی اردیبهشت ماه زلزله یاسوج آموزش همگانی پژوهشگاه زلزله سازمان بحران مقابله با آسیب های زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم