Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:53:30 GMT

انجام نمونه برداری از اجساد 2 نوجوان یاسوجی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۰۵۰۲

انجام نمونه برداری از اجساد 2 نوجوان یاسوجی

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از انجام معاینات پزشکی و نمونه برداری‌های صورت گرفته برای آزمایشات سم شناسی و آزمایشگاهی از اجساد 2 نوجوان یاسوجی در این اداره کل خبرداد.

کامروز امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: معاینات مرتبط بر روی اجساد 2 نوجوان یاسوجی در اداره کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته و به یکی از آزمایشگاه‌های استان‌های مجاور ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از مشخص‌شدن نتایج آزمایشات مربوطه، اطلاعات لازم در اختیار دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار خواهد گرفت.

امینی از رسانه های استان خواست بدون پرداختن به اخبار حاشیه ای تا زمان اطلاع رسانی از سوی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از انتشار اخبار حدس و گمانی خودداری کنند.

وی گفت: دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از مشخص شدن نتایج آزمایشات و جمع آوری سایر مستندات دیگر، در صورت صلاحدید اطلاع رسانی‌های مرتبط را انجام می دهد.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد هم تاکید کرد که تا زمان مشخص شدن نتایج آزمایشات اداره کل پزشکی قانونی این استان امکان هیچگونه اظهارنظری وجود ندارد.

سرهنگ سعید بالش زر نیز به ایلنا گفت: ما نیز منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی استان بوده و بدلیل حساسیت خاص پرونده باید اطلاعات دقیق کسب و سپس اطلاع رسانی شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، اجساد ۲ نوجوان یاسوجی با نام‌های امید صفدری ۱۴ ساله و رامین رحمانی ۱۴ ساله که از ۲۵ مردادماه امسال گمشده بودند در روز ششم شهریورماه جاری در تپه‌های مشرف به بنسجان یاسوج پیدا شدند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان کهگیلویه و بویراحمد پلیس آگاهی دستگاه قضایی یاسوجی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم