Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد ‌خراسان جنوبی گفت: در ۵ ماه نخست امسال ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع فرش دستباف به ارزش ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط جامعه هدف کمیته امداد در استان بافته شد. ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ استانها خراسان جنوبی نظرات

سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: امسال 103 میلیارد تومان اعتبار اشتغال کمیته امداد خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این مبلغ 65 میلیارد تومان اعتبار مربوط به اشتغال پایدار روستایی، 26 میلیارد تومان تبصره شانزده بند ب و 12 میلیارد تومان صندوق امداد ولایت است.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: امسال اشتغال 2 هزار و 600 نفر در بخش روستایی، یک هزار و 300 نفر تسهیلات قرض الحسنه بانکی و 600 نفر از محل صندوق امداد ولایت هدف گذاری شده است.

حسینی بیان کرد: از ابتدای امسال 450 فقره فرش دستباف توسط مددجویان جامعه هدف در استان بافته شد که 2 هزار و 600 مترمربع مساحت دارد و 14 میلیارد و 300 میلیون ریال ارزش مالی است. 

وی تصریح کرد: 2 هزار و 52 کارگاه قالی بافی در استان  داریم همچنین 14 کارگاه تجمیعی و 3 هزار و 100 نفر بافنده در جامعه هدف کمیته امداد خراسان جنوبی فرش دستباف می‌بافند. 

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر

همایش توجیهی آموزشی زائران حج تمتع  شهرستان بیرجند با حضور ایت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند در حسینیه جماران برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ امسال 1600 زائر از خراسان جنوبی در قالب 11 کاروان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

شعار محوری امسال «حج، قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/250

دیگر خبرها

  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی