Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی خضری ظهر دوشنبه در آئین افتتاح دهمین مرکز معاینه فنی استان اصفهان اظهار داشت: به زودی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در مسیرهای اصلی عبور و مرور مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از طریق راه اندازی دهمین مرکز معاینه فنی ارائه خدمات به خودروهای سنگین در شاهین شهر صورت می گیرد، بیان داشت: این مرکز با سرمایه ۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی امروز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ارزیابی فنی خودروهای سنگین را در پیشگیری از خطرات و حوادث جاده ای بسیار موثر خواند و افزود: با معاینه فنی این نوع خودروها از بروز مشکلات احتمالی برای خانواده ها و همچنین دولت جلوگیری می شود.

وی یکی از مواهب راه اندازی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین را کمک به افزایش کیفیت هوا و حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و اضافه کرد: در حال حاضر ۴۶۰ شرکت حمل و نقل در سطح استان اصفهان فعال است و همچنین ۳۵ هزار ناوگان فعال در استان داریم.

کد خبر 4393256

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز معاینه فنی خودرو مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو

این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو به عنوان اولین مرکز مشاوره ازدواج این شهرستان در ساختمانی به مساحت ۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.

 فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در مراسم افتتاح این مرکز، مشاوره ازدواج را مهمترین راه برای انتخاب صحیح ودرست برای یک زندگی عنوان کرد و گفت: بر اساس اطلاعات و آمار، مراکز مشاوره قبل از ازدواج در کاهش ۵۰ درصد طلاق در جامعه موثر است.

 وی بررسی ویژگی‌های شخصیتی و تقویت مهارت‌های ارتباطی و حل تعارضات و مشکلات و کاهش استرس را از دیگر مزایای مراکز مشاوره ازدواج سازمان ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: این مرکز با هدف تسهیل دسترسی به موضوعات حوزه آموزش و مشاوره ازدواج و خانواده و همچنین آگاهی رسانی به عموم جامعه بویژه جوانان و خانواده و با توجه به بافت جمعیتی جوان سهند در این شهر جدید ایجادشد تا مردم این شهر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی