Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: اکنون شاهد کم تحرکی در سطح جامعه و بروز بیماری‌های غیر واگیر هستیم و گسترش فرهنگ ورزش می‌تواند علاوه بر پیشگیری از بروز برخی بیماری‌ها، سالمندی با نشاطی را برای ما رقم بزند .

به گزارش ایلنا از رشت، شاهرخ یوسف زاده چابک در جمع برگزیدگان سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویی کشور از این دانشگاه، با تاکید بر ترویج ورزش و فرهنگ سلامتی برای ارتقا سلامت جامعه، اظهار داشت: توجه ویژه به مقوله نشاط اجتماعی و به خصوص توسعه فرهنگ ورزش در بین دانشجویان در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان کسب مقام قهرمانی در رشته تکواندو و شطرنج را باعث افتخار خواند و افزود: امروز روز خوبی برای دانشگاه است که از شما افتخار آفرینان حوزه ورزش تقدیر می‌کند، دانشگاه دارای پتانسیل های خوبی در حوزه های مختلف است اما فرصت بسیار محدود است.

وی با غرورآفرین خواندن ورزش‌های قهرمانی، آن را نشان‌دهنده ظرفیت‌های دانشگاه عنوان کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، در دانشگاه های تیپ دو، به عنوان دانشگاه اول مطرح شد.

 یوسف زاده چابک در پایان با اشاره به سبک زندگی امروز خاطرنشان کرد: اکنون شاهد کم تحرکی در سطح جامعه و بروز بیماری های غیر واگیر هستیم، در این زمینه توسعه و گسترش فرهنگ ورزش می تواند علاوه بر پیشگیری از بروز برخی بیماری‌ها، سالمندی با نشاطی را برای ما رقم بزند چرا که ذخیره سالمندی در دوران جوانی رقم می‌خورد.

اردوی ورزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه برگزار شد، در این خصوص کاروان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بدست آوردن مقام قهرمانی در رشته تکواندو و شطرنج، توانست رتبه یازدهم کشوری را آن خود کند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت جامعه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی سبک زندگی کم تحرکی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • سیلزدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد ؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم ؟ ؛ درمان سریع آبله مرغان در خانه
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟