Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:یک کارشناس فناوری اهل انگلیس ادعا کرده از طریق «نقشه گوگل» توانسته است هواپیمای ناپدیدشده پرواز شماره ۳۷۰ مالزی را در یک جنگل در کشور «کامبوج» شناسایی کند.

«ایان ویلسون»، یک کارشناس فناوری اهل انگلیس ادعا کرده است که از طریق «نقشه گوگل» توانسته هواپیمای ناپدیدشده پرواز شماره 370 مالزی را در یک جنگل در کشور «کامبوج» شناسایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین اعلام کرد قصد دارد برای اثبات ادعای خود به این جنگل سفر کند. 
ایان ویلسون اعلام کرد: «من در حال گشتن در نقشه گوگل بودم و چندین ساعت را برای جستجوی مکان های احتمالیسقوط Fall هواپیما صرف کردم. در نهایت این هواپیما را در سبزترین و تاریک ترین نقطه پیدا کردم».
پرواز شماره 370 هواپیمایی مالزی در تاریخ 8 مارس 2014 از کوالالامپور به سمت پکن در حرکت بود؛ اما به دلایلی نامعلوم پس از تغییر مسیر، تماسش با رادار قطع و سپس ناپدید شد. بیش از 26 کشور مختلف عملیاتی را برای یافتن این هواپیما که حامل 239 مسافر و خدمه بود آغاز کردند که یکی از بزرگترین عملیات جستجو در تاریخ محسوب می شود. پس از پایان عملیات جستجو و بررسی های مختلف، نخست وزیر مالزی اعلام کرد که به احتمال زیاد این هواپیما در حال پرواز به سمت جنوب اقیانوس هند بوده و پس از هفت ساعت پرواز و تمام شدن سوخت، در همان جا سقوط کرده است.
با وجود جستجوهای گسترده، تاکنون هیچ مدرک یا اثری از سقوط این هواپیما کشف نشده است و هیچ کدام از قطعات پیدا شده در داخل اقیانوس هند ارتباطی با این رخداد نداشته است.
پس از پایان عملیات جستجو برای یافتن این هواپیما، معاون وزیر حمل و نقل مالزی اعلام کرد با همکاری استرالیا و چین به گروه کاوشگری که بتواند قطعه ای از هواپیما را کشف کند، جایزه نقدی اهدا خواهد کرد.
 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس باورنکردنی از قد بلندترین مرد جهان در مراسم حج + عکس

واکنش تند آستان قدس رضوی به جنجال راه اندازی دفتر امور عقد موقت در حرم رضوی !

شهرداریچی های تهران گوش کودک زباله گرد را با تیغ بریدند؟ + فیلم

راز مرگ‌ های عجیب فارغ‌ التحصیلان یک دانشکده!

کشف جسد دختر زیبا پس از گمشدن! + عکس

شکایت قضایی«الهام چرخنده» از خواهران منصوریان! + سند

فاجعه در خلیج فارس / گزارشی تکاندهنده + جزییات

شهردار سابق تهران دستگیر شد؟!

حمله خونین مرد شیطان صفت به پلیس افسریه تهران / او یک زن را در تاریکی شب به دام انداخته بود

دلیل احمقانه مرد 40 ساله برای تجاوز به 3 دختر زیر 18 ساله اش

خانم بازیگر عکس های ناجورش را حذف کرد! + جزییات

ماجرای لندکروز یک میلیاردی و کفش 3 میلیونی! / مامور پلیس چرا از خود دفاع نکرد؟ + عکس

فیلم لحظه رفتار بیشرمانه زائران عراقی در مشهد!

مرد شرورهنگام تجاوز به زینب17 ساله روی بدن اوتتو کرد+فیلم گفتگو با دختر

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث فناوری مالزی کارشناس هواپیمای ناپدید شده عجیب عکس زندگی دختر من فیلم قتل ایران حوادث زائران عراقی اخبار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حالی اعتقاد به دعوت هادی محمدی به تیم ملی دارد که تیمش بالاترین میزان گل دریافتی در جمع شش تیم بالای جدول را دارد! - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از تساوی پرسپولیس- سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، انتقاداتی به سبک بازی هر دو تیم وارد شد. در همین رابطه ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی برای فرار از فشار انتقادات گریزی به تعداد ملی‌پوشان طلایی‌پوشان زد و در بخشی از صحبتش مدعی شد «نفراتی چون علی‌اصغر اعرابی و هادی محمدی ستاره تیم سپاهان هستند، ولی در تیم ملی حضور ندارند».

مورایس: ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم

ادعای سرمربی پرتغالی سپاهان که پیش از این دستیار مورینیو بوده و با علم و اطلاعات فوتبال روز دنیا آشناست، کمی عجیب به نظر می‌رسد! مهمترین منبع پاسخگویی به این موضوع ستون تفاضل گل‌ و گل‌های دریافتی تیم سپاهان و رقبای این تیم است که بر این اساس تیم اصفهانی در جمع شش تیم بالای جدول بالاترین میزان گل دریافتی را دارد. جدول نشان می‌دهد هر چقدر میزان دریافتی‌ها افزایش پیدا می‌کند، رتبه تیم تنزل می‌یابد. با این اوصاف آمار حاکی از  ضعف خط دفاعی سپاهان است. جالب اینجاست که از نظر سقف بودجه طلایی‌پوشان در زمره بالاترین‌ها هستند.

حال پرسش اینجاست سرمربی تیم ملی چطور می‌تواند در بازی‌های حساس به مدافعان تیمی خشنی اعتماد کند که طی 35 مسابقه فصل 74 کارت (شامل 61 کارت زرد و 13 کارت قرمز) از داوران دریافت کردند؟ هادی محمدی مقابل تیم نیروی هوایی عراق از زمین مسابقه اخراج و به دلیل رفتاری که با بازیکنان رقیب داشت با حکم چهار جلسه محرومیت مواجه شد. وقتی محمدی حتی مقابل تیمی مانند استقلال ملاثانی در جام حذفی کارت زرد دریافت می‌کند چگونه می‌توان در بازی با رقبای آسیایی به او اعتماد کرد؟  آقای مورایس حتماً مستحضر هستند که بارها کارشناسان و پیشکسوتان  سپاهان درباره ضعف خط دفاعی این تیم که هادی محمدی هم بخشی از آن است، تذکر دادند!

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • هفتمین سفر فضایی «ویرجین گلکتیک» ماه آینده انجام می‌شود