Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- سازمان ملي استاندارد ايران اعلام کرد: 42 مدل موتورسيکلت استانداردهاي 25 گانه را پاس نکرده و توليد آنها متوقف شده است.

به گزارش دوشنبه تارنماي سازمان ملي استاندراد ايران، شمار استانداردهاي اجباري تاييد نوع موتورسيکلت از آغاز دي ماه سال 1396 از 17 به 25 استاندارد افزايش يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اجراي اين استاندارها از ابتداي تيرماه امسال اجباري اعلام شد.
از اين رو، طبق قوانين و مقررات سازمان ملي استاندارد ايران، توليد و شماره گذاري اين مدل هاي موتورسيکلت متوقف شد.
فهرست ياد شده در سامانه اطلاع رساني سازمان استاندارد ايران به نشاني https://standardna.ir در دسترس است.
به گزارش ايرنا، بيستم مردادماه رييس سازمان ملي استاندارد ايران اعلام کرد: با هدف کمک به فضاي توليدي کشور در شرايط کنوني و مواجهه با تحريم‌ها براي خودروسازاني که در مورد گذراندن استانداردهاي 85 گانه برنامه داشته باشند مهلت پيش بيني مي شود.
اقتصام*3065*1961*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضائیه، کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر در حاشیه جلسه شورای عالی قوه قضائیه، با اشاره به آمار منتشر شده پیرامون دستگیری ۹۰۰ تن از دانشجویان و اساتید در آمریکا طی روزهای گذشته در جریان خیزش ضدصهیونیستی، اظهار کرد: در حالی که طی روزهای اخیر شاهد برپایی تجمعات گسترده ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و بازداشت چندصد نفر از دانشجویان و اساتید آمریکایی در این رابطه هستیم، دفتر کمیساریای حقوق بشر طی همین مدت بدون کوچکترین توجه و اعتنایی به اتفاقات رخ‌داده در آمریکا، سه بیانیه حقوق بشری علیه ایران صادر کرده است که این موضوع مؤید تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری است.

کد خبر 6092237

دیگر خبرها

  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم