Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار این دو تیم شامگاه دوشنبه در چارچوب رقابتهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور به میزبانی شهرداری بندرعباس در ورزشگاه غدیر این شهر برگزار شد.
شاگردان حمید رضایی پور در این دیدار نیز همچون دیدار رفت، یک بازی خوب و تهاجمی به نمایش گذاشتند و موفق به شکست هفت بر دو شاهین خزر رودسر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازی رفت دو تیم نیز در رودسر با برتری ٦ بر ٤ تیم شهرداری بندرعباس به پایان رسیده بود.
تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس با پیروزی در این دیدار 32 امتیازی شد و در رده چهارم جدول جای گرفت و شاهین خزر رودسر با 16 امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد.
رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با شرکت 12 تیم برگزار است.
7198/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بازی باشگاه های کشور شهرداری فوتبال لیگ برتر فوتبال رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ بازیکنان سپاهان به مناسبت تولد میلاد زکی‌پور، برای ورود او به محل تمرین تونل زدند و او را با زد و خورد وارد زمین کردند که البته این بازیکن هم با سرعت بالای خود از بین هم‌تیمی‌هایش فرار کرد تا دچار مصدومیت نشود.

زکی‌پور که دو فصل درخشان را در سپاهان سپری کرده و جزو مهره‌های کلیدی این تیم در سمت چپ خط دفاعی به شمار می‌رود، تجربه تقابل‌های حساسی با این تیم و البته استقلال برابر پرسپولیس را داشته و امیدوار است دوباره در جدال با سرخ‌پوشان موفق کار کند.

مدافع چپ سپاهان که در تقابل‌های قبلی برابر پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و جزو گزینه‌های انتقال به این تیم در تابستان گذشته بود، انگیزه زیادی دارد تا یک برد دیگر را همراه با تیمش در بازی روز چهارشنبه به دست بیاورد و برای پنج بازی باقی مانده روحیه بگیرند.

کد خبر 848173 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج