Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: هر یک از وزرای سهم یکی از آقایان در کابینه هستند و دولت جسارت لازم برای تغییر وزرای خود را ندارد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تغییر وزرای صنعت و راه گفت: دولت اهل این برنامه‌ها که وزرایش را تغییر دهد نیست و تجربه ثابت کرده که دولت تغییری در تیم کاری خود ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر یک از وزرای دولت سهم یکی از آقایان هستند. آقای آخوندی سهم فلان آقا، آقای شریعتمداری سهم آقای دیگری در دولت هستند و کار در مورد وزرای دیگر نیز همچون وزیر کشور و... نیز به همین ترتیب است و دولت خود نمی‌تواند این جابجایی را انجام دهد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت یک شرکت تعاونی است که سهامداران عمده آن افراد مشخصی هستند و هر یک از این افراد از پست‌ها و مناصب دولت سهمی برده‌اند. حتی این موضوع تا سفارتخانه‌های ما نیز کشیده شده و بخشی از سفارتخانه‌ها مال یک آقا و بخش دیگر از آنِ یک آقای دیگر است.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: حدود ۵ ماه گذشته آقای روحانی اعلام کرد که مدیران من به دو بخش امیدوار و ناامید تقسیم می‌شوند. بعد از این صحبت همه انتظار داشتند که طوفانی در کابینه رخ دهد اما گذشت زمان نشان داد که این‌گونه نیست و تغییر فقط به آقای سیف محدود شد و آن هم زمانی بود که مدت مسئولیت وی خاتمه پیدا کرده بود.

وی افزود: کشور به واسطه عملکرد وزرای راه و صنعت متحمل خسارات سنگینی شده و فرزندان ملت ایران در قطار و هواپیما کشته شده و در جاده‌ها از بین رفتند. حادثه سانچی به وقوع پیوست و شاهد بودیم که مشکلاتی از این دست ایجاد شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه دولت باید از عناصر توانمند برای پیشبرد امور خود بهره گیرد گفت: با وجود همه این خسارات ما دیدیم که وزیر راه تغییر نکرد و این به خاطر این است که آقای آخوندی سهم یکی از آقایان است و باید بماند و دولت جسارت این کار را ندارد که وزرایش را تغییر دهد و این تغییر باید توسط نمایندگان در مجلس انجام شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/4028

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!

فعال سیاسی اصولگرا در شبکه ایکس نوشت:

‌بعضی مدیران ⁧‫#دولت_رئیسی‬⁩ نقش ⁧‫#شاه‌سلطان‌حسین‌صفوی‬⁩ را بازی می‌کنند و با آمار‌های قلابی، دل خود و رئیس‌جمهور را خوش می‌کنند.

جمع کوچکی از وزرا هم پشیمان از حضور در دولت، لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند