Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@22:57:27 GMT

‌می‌دانم چرا تمرکز استقلال در آزادی به هم ریخت

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۵۵۱۸

به گزارش وانانیوز، 

 لئوناردو پادوانی از شنیدن خبر دعوت آرمین سهرابیان به تیم ملی خوشحال شد ولی این موضوع باعث نشد تا شکست استقلال را فراموش کند. مدافع برزیلی استقلال در حال فیزیوتراپی است تا بتواند بار دیگر روی دوپایش بایستد.
* بازی استقلال – السد را دیدی؟
متأسفانه استقلال بازی خوبی نکرد. اصلاً انتظار نداشتم تیم با این نتیجه ببازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی را خوب شروع کردیم ولی در ادامه تمرکز تیم از بین رفت.
* السد خوب بود یا استقلال بد بازی کرد؟
السد که تیم خوبی است، در این شک نداریم که آن‌ها با در اختیار داشتن نفراتی مانند بونجاح، ژاوی و گابی یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ قطر هستند ولی انصافاً استقلال هم با روز‌های خوبش خیلی فاصله داشت. اگر استقلال نصف بازی‌های قبلی اش را انجام می‌داد وضعیت فرق می‌کرد.
* مانند بازی با تراکتورسازی؟
دقیقاً! تیمی که با تراکتورسازی بازی کرد هیچ شباهتی به این تیم نداشت.
* چرا این اتفاق افتاد؟
فکر می‌کنم وضعیت وقتی بد شد که گل زدیم. کاش بچه‌ها بعد از گل تمرکزشان را روی دفاع نمی‌گذاشتند. عقب کشیدن تیم ما باعث شد تا تحت فشار قرار بگیرند و در نهایت یکی، دو بار خطرات خیلی بدی روی دروازه رحمتی به وجود آمد. وقتی السد این باور را پیدا کرد که می‌تواند درون ۱۸ قدم ما حضور پیدا کند در نیمه دوم برنامه‌شان را طوری ریختند که به گل برسند.
* اشکال اصلی از کدام پست‌ها بود؟
وقتی تیمی در خانه ۳، ۴ گل می‌خورد یعنی همه بد بوده‌اند. فکر نمی‌کنم بازیکنان تیم هم غیر از این حرفی بزنند. استقلال نباید بازی را رها می‌کرد. وقتی السد گل اول را زد همان تمرکز اولیه هم از بین رفت. السدی‌ها هم که حرفه‌ای هستند و با استفاده از همین موضوع خیلی سریع و با دو پاس خودشان را پشت ۱۸ قدم استقلال می‌رساندند و گل می‌زدند. واقعاً برایم سخت بود که در تهران ۳ گل خوردیم. بازی بدی بود. یاد شب تلخ العین افتادم.
* آن شب فیکس بودی؟
بله! ما بازی را خوب استارت زده بودیم ولی با دریافت گل اول یک باره تمرکز تیم بر هم ریخت. می‌توانم درک کنم که در بازی با السد هم همین اتفاق برای بچه‌ها افتاد. بازی در استادیوم آزادی بود و فکر می‌کنم همه برای برد آمده بودند، اما وقتی استقلال گل خورد زیر فشار رفت. آن شب در العین هم شب تلخی بود.
* فکر می‌کنی استقلال بتواند نتیجه بازی برگشت را تغییر بدهد؟
کار خیلی دشواری است ولی هیچ چیز غیر مکن نیست. استقلال اگر بخواهد هر کاری می‌کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد. السد در زمین خودش قوی است ولی فاصله بین دو بازی به سود استقلال شد تا هماهنگ‌تر کار کند. خارجی‌های استقلال هنوز با تیم هماهنگ نیستند.
* فهمیدی لیست جدید تیم ملی اعلام شد و سهرابیان را هم دعوت کردند؟
بله! خیلی از این بابت خوشحالم. آرمین پسر خوش‌قلبی است و تلاش می‌کند تا پیشرفت داشته باشد. از این نظر برایش خیلی خوشحال شدم و امیدوارم هر روز بیشتر پیشرفت کند و فیکس تیم ملی شود.
* وضعیت خودت چطور است؟
من هم تمریناتم را ادامه می‌دهم. شرایطم بهتر می‌شود ولی سرعت پیشرفت کم است، اما باز هم خدا را شکر.

منبع: وانا

کلیدواژه: لئوناردو پادوانی استقلال تهران باشگاه استقلال لیگ برتر ایران خبرورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

برای این مسابقه، نزدیک به ۳۰ هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی‌هایی که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود ۱۶ هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود ۵۰ هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1229610 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • هدف اعتراضات دانشجویان در جهان تمرکز بر جنایات اسرائیل در غزه است