Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر به عنوان بهترین مربی مردادماه فوتبال ایران انتخاب شد.

به گزارش وب سایت نود، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد که در این هفته نتایج بسیار درخشانی را با تیمش به دست آورده، موفق شد با پشت سرگذاشتن مربیانی چون امیر قلعه نویی و برانکو ایوانکوویچ، عنوان بهترین مربی ماه فوتبال ایران در مرداد 1397 را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگوی نود با مربی موفق این روزهای پدیده مشهد را می خوانید.

با توجه به نتایجی که پدیده مشهد گرفته، بسیار خوشحالیم که این اتفاق افتاد و بنده نماینده تمام مجموعه باشگاه پدیده و بازیکنان هستم. بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و به لطف خدا توانستیم در این شش هفته نتایج بسیار خوبی کسب کنیم.

امسال تیم خوبی را جمع کردیم البته یکسری مشکلاتی وجود دارد که تا کنون برطرف نشده اما قول هایی داده شده که در این هفته این مشکلات حل شود.

از همان هفته اول شروع کردیم به خوب بازی کردن. در هفته دوم هم که در نیمه اول ده نفره شدیم، برابر تیم استقلال خوزستان توانستیم در وقت های اضافی به پیروزی برسیم. این روند را در هفته های بعد ادامه دادیم تا به هفته ششم رسیدیم.

همیشه دوست دارم بزرگ فکر کنم و همیشه به کسب قهرمانی، چه در لیگ و چه در جام حذفی، فکر می کنم. البته دوست دارم این تفکر جمعی باشد و همه اینگونه فکر کنند.

به نظرم وقتی به بازیکنان ایرانی اعتماد می شود و به آنها فرصت داده می شود، می توانند پیشرفت کنند. لازم نیست حتماً هزینه های هنگفت بپردازیم و بازیکنان گران بخریم. باید فضا را آماده کنیم و در اختیار آنها قرار دهیم.

به نظرم اختلاف فنی و کیفی بازیکنان ایرانی بیشتر از 10-15 درصد نیست و این اختلاف را می توان با اعتماد کردن به آنها و میدان دادن تا حدودی برطرف کرد.

امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم زیرا به عقیده من حفظ این روند و ادامه دادن آن خیلی مهمتر از شروع آن است. و سخت تر از آن هم تمام کردن این کار است، به طوری که در پایان لیگ بتوانیم نتایج سختی هایی که در این هفته ها می کشیم را با کسب نتایج خوب به پایان برسانیم.

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران یحیی گل محمدی پدیده مشهد برنامه نود بهترین مربی ماه لیگ برتر هجدهم جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی، اسطوره رم، پیشرفت دانیله ده‌روسی به عنوان سرمربی این تیم را ارزیابی کرده است.

توتی در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در مورد دوست نزدیک و هم تیمی سابق خود صحبت کرد. ده‌روسی از زمستان گذشته به عنوان جانشین ژوزه مورینیو انتخاب شده و رم با حضور این مربی جوان نتایج قابل توجهی کسب کرده است.

ده‌روسی رم را به رده پنجم جدول رده بندی سری A رسانده و آن‌ها با حذف میلان از لیگ اروپا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند تا با بایرلورکوزن مصاف بدهند.

اگر آن‌ها بازی امشب مقابل ناپولی را با با نتیجه موفقیت آمیزی به پایان برسانند با روحیه بالا به سراغ بازی روز پنج شنبه در خانه لورکوزن خواهند رفت که به تازگی قهرمان بوندس‌لیگا شده و طی 46 بازی قبلی شکست نخورده است.

توتی درمورد ده روسی گفت:"امیدوارم دانیله برای مدت طولانی در رم بماند. اول به این دلیل که او لیاقتش را دارد و دوم به این دلیل که او خوب کار خواهد کرد."

آینده رم؟

من همراه او آینده خوبی برای باشگاه متصور هستم، امیدوارم رم به مسابقات مهم مانند لیگ قهرمانان اروپا بازگردد چون شهر و هواداران شایسته آن هستند. دانیله مربی بزرگی است.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد