Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@00:30:21 GMT

پلیس براساس قانون با بی‌حجابی در خودروها برخورد می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۸۲۴۹

پلیس براساس قانون با بی‌حجابی در خودروها برخورد می‌کند

فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس براساس قانون با بی‌حجابی در خودروها برخورد می‌کند، گفت:‌ ابتدا به مالک خودروها تذکر داده می‌شود و اگر خودرویی قبلاً تذکر گرفته باشد، متوقف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردارحسین اشتری در حاشیه همایش فصلی فرماندهان ناجا که با حضور وزیر کشور برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به این نشست فصلی اظهار کرد: نشست فصلی فرماندهان و مدیران عالی نیروی انتظامی با حضور جانشین فرمانده معظم کل قوا (وزیر کشور) کار خود را آغاز کرد و تا پایان امروز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هدف برگزاری این همایش اضافه کرد: اهداف برگزاری این همایش بررسی اقدامات صورت گرفته در ماه‌های گذشته و آمادگی برای اجرای مأموریت‌ها در نیمه دوم سال 97 بوده است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم است، عنوان کرد: مردم بالاترین سرمایه برای کشور هستند و با لطف و عنایت الهی هدایت مقام معظم رهبری و همت مردم و کارکنان خدوم نیروی انتظامی امنیت در کشور ما جاری است و هر روز ارتقاء پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های شهر و روستا و جاده‌ها وضعیت مناسبی وجود دارد، تصریح کرد: فرزندان مردم در نیروی انتظامی با چشمانی بیدار و آمادگی کامل و با داشتن تجهیزاتی به روز آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند و همچنین برگزاری چنین جلساتی و تبادل نظر و تجربیات می‌تواند در راستای اجرای هر چه بهتر مأموریت‌ها تأثیرگذار باشد.

اشتری با اشاره به روحیه مجاهدانه فرماندهان ناجا عنوان کرد: به دلیل اعتمادی که مردم به همکاران من دارند و نظرسنجی‌های انجام شده توسط چند دستگاه معتبر نشان‌دهنده این است که ناجا جزء دستگاه‌هایی است که مردم بیشترین اعتماد را به آن دارند و ما در راستای هر چه بیشتر این اعتمادسازی تلاش می‌کنیم تا آموزش‌های لازم را به همکاران‌مان ارائه دهیم و تجهیزات خود را روز به روز مجهزتر کنیم.

ناجا براساس قانون با بی‌حجابی برخورد می‌کند

فرمانده ناجا در پاسخ به سؤالی درباره ابلاغ دستورالعمل امر به معروف و نهی از منکر گفت: ‌نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی و قانون با هر گونه هنجارشکنی برخورد می‌کند. این موضوع از قبل نیز اعلام شده که براساس قانون مأموران ناجا با بی‌حجابی در خودروها برخورد خواهند کرد و در این زمینه به مالکان خودروها تذکر داده می‌شود و اگر خودرویی قبلاً تذکر گرفته باشد متوقف خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم فهیم ما به خوبی قانون را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: مردم همکاری خوبی با مأموران دارند و ما امیدواریم این همکاری بیش‌از گذشته شود.

اشتری با اشاره به مأموریت‌های پلیس در آستانه ماه محرم افزود: در آستانه ماه محرم پلیس در کنار تکایا، حسینیه‌ها و مساجد که در آنها مراسم عزاداری برگزار می‌شود خواهد بود و تلاش می‌کنیم تا با کمک متولیان آرامش خوبی داشته باشیم.

به گفته فرمانده ناجا پلیس به غیر از اینکه ابلاغیه‌ای در خصوص امر به معروف و نهی از منکر صورت گیرد وظیفه ذاتی برای برخورد با هر گونه ناهنجاری در حوزه پوشش دارد و برخورد لازم را خواهد داشت.

پلیس با اراذل و اوباش در همه استان‌ها برخورد می‌کند

اشتری در پاسخ به سوالی مبنی‌بر گلایه مردم مشهد بر عدم جمع‌آوری اراذل و اوباش در این شهر توضیح داد: طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش در همه استان‌ها و شهرها برگزار می‌شود و اگر افرادی وجود دارند که مزاحمت‌هایی را ایجاد می‌کنند مردم می‌توانند این موضوع را از طریق 110، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با نیروی انتظامی در میان بگذارند تا پلیس با شدت و سریع با این افراد برخورد کند.

بی‌احترامی به مأموران پلیس را برنمی‌تابیم

وی در پاسخ به سؤالی درباره هتک حرمت به مأموران نیروی انتظامی که اخیراً یک مورد از آن در استان فارس صورت گرفته است، گفت: هیچ گونه بی‌احترامی و هتک حرمت را به مأموران نیروی انتظامی برنمی‌تابیم و حتماً براساس قانون با کسانی که به مأموران توهین می‌کنند، برخورد خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: نمونه بارز آن اخیراً در جاده‌ای منتهی به شهر شیراز صورت گرفت که فردی به یکی از مأموران ما توهین کرد. این موضوع را سریعاً پیگیری کرده و فرد متخلف را شناسایی و تحویل مراجع قضایی کردیم.

اشتری تصریح کرد: براساس قانون به شدت با این افراد برخورد می‌شود تا برای دیگران نیز درس عبرتی باشند.

وی عنوان کرد: همچنین از کسانی که طی این مدت صمیمانه از ما تشکر کردند سپاسگزاریم تماس‌هایی با من و همکارانم گرفته شد که این باعث افتخار ما است در واقع سرمایه پلیس این است که وقتی یک نفر بی‌عقل کاری را انجام می‌دهد همه مردم از پلیس حمایت می‌کنند و ما امیدواریم دستگاه قضا هم برخورد لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/4009/4039/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است