Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده گروهان مرزی هندیجان گفت: برای آزادسازی تردد موتورهای بالای ۴۸ اسب بخار صیادان هندیجانی ما مکاتبه‌ای با شورای امنیت کشور و شورای تأمین استان خوزستان صورت داده‌ایم و منتظر پاسخ رسمی آن‌ها هستیم. ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر هندیجان، سرگرد یدالله هدایتی فر فرمانده گروهان مرزی هندیجان امروز در جلسه بررسی مشکلات صیادان هندیجان که با حضور مسئولان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در خصوص تردد صیادان با موتور 48 اسب بخار ما مشکلی نداریم و صیادان هندیجانی با این موتور می‌توانند تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای امنیت ملی کشور، تردد قایق‌های بالای 48 اسب بخار در آب‌های هندیجان ممنوع است. با توجه به برخی مشکلات، در حال حاضر شناور با موتور 75 اسب بخار، اگر دارای تور ماهیگیری باشد و صیادی کند برای تردد آن ممنوعیتی نداریم.

فرمانده گروهان مرزی هندیجان بیان کرد: در صورتی ‌که شناورها فعالیت غیره قانونی داشته باشند از تردد آن‌ها جلوگیری می‌کنیم. مشکلات صیادان و شناورها در بسیاری از شهرستان‌های استان وجود دارد که باید سریعاً حل شوند.

تردد قایق‌های با موتور بالای 48 اسب بخار در آب‌های هندیجان ممنوع است

وی گفت: ما چندین مکاتبه در خصوص آزادسازی قایق با موتور بالای 48 اسب بخار را به شورای تأمین استان خوزستان و شورای امنیت کشور ارسال کرده‌ایم اما هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

هدایتی فر عنوان کرد: برای اکثر شناورها با موتور 75 اسب بخار دفترچه کنترل تردد انتظامی صادر کردیم اما در دفترچه‌ها به‌ جای موتور 75 اسب بخار، موتور 48 ثبت کردیم و خود صیادان از این موضوع مطلع هستند.

وی ادامه داد: برابر با دستورالعمل کنترلی که در اختیار داریم تردد شناورها از ساعت 7 صبح الی 19:00 شب در طول روز انجام می‌شود، به دلیل مسائل امنیتی و تداخل کاری در شب از ساعت 19:00 ورودی شناورها صورت می‌گیرد اما خروجی نداریم.

از ساعت 19:00 ورودی شناورها صورت می‌گیرد اما خروجی نداریم

فرمانده گروهان مرزی هندیجان تصریح کرد: در بحث تیراندازی‌هایی که از طرف سپاه ابلاغ می‌شود برای اعلام مانور است که شناور نباید در یک مختصات جغرافیایی معین شده تردد کند، در غیر این صورت مشکلاتی از لحاظ امنیتی به وجود می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس کنترل تردد شناورها که برای ما مقرر شده از 7 صبح تا 19:00 شب شناورها اجازه تردد دارند ولی از 19:00 شب به بعد خروجی نداریم، فقط شناور می‌تواند ورود داشته باشد.

هدایتی فر توضیح داد: بابت خروج شناور تاکنون هیچ گونه مشکلی نداشته‌ایم و مانند سابق این کار پیش می‌رود و همکاری لازم با صیادان انجام می‌شود نیروی کافی هم داریم. امیدواریم همه مشکلات در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اسدی گفت: پست برق "مالکریم" که برق مناطق مهمی از مسجدسلیمان را تامین می‌کند از ۱۳۲ به ۳۳ و ۱۱ کیلوولت افزایش و رفع افت ولتاژ شد.

وی افزود: با ساخت فونداسیون جدید، یک ترانس قدیمی این پست با ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و یک ترانس نو با قابلیت‌های جدید جایگزین شد.

اسدی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این طرح با بیش از ۳۸۷ میلیارد ریال است، ادامه داد: ترانس قدیمی موجود در پست به صورت "آفلود تپ‌چنجر" است که برای افزایش و کاهش ولتاژ باید ترانس خاموش می‌شد ولی با نسب ترانس جدید با قابلیت "آنلود تپ‌چنجر" تغیرات ولتاژ بدون خاموشی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه پست برق فوق توزیع "مالکریم" در مجموع ۷۷ مگاولت آمپر ظرفیت دارد، اضافه کرد: با بهینه‌سازی و نوسازی صورت گرفته در این پست، حوادث ناخواسته کاهش و تامین برق شهر مسجدسلیمان برای گذر از پیک تابستان جاری بهبود پیدا کرده است.

وی می‌گوید: این طرح با هدف آماده‌سازی شبکه انجام شده که پیش از این چند پست برق فوق توزیع در شهرستان‌های شوشتر، ماهشهر و کرخه بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت شده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • قایق هایی از جنس ملودی (عکس)
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است