Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کارگاه  آموزشی «مدیریت و برنامه ریزی راهبردی در روابط عمومی و رسانه»توسط حمید شُکری خانقاه استاد حوزه علوم ارتباطات و مدرس برگزار می‌شود.
شکری خانقاه مولف کتاب" برنامه ریزی راهبردی و ارتباطی در روابط عمومی است" و تاکنون سمینار‌های زیادی در مراکز استان‌های کشور برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این استاد حوزه ارتباطات در این کارگاه پیرامون نقش‌های روابط عمومی در کارآمدی سازمان و سلامت اداری، مدیریت روابط اجتماعی، شاخص کارآمدی در روابط عمومی، گام‌های کلیدی شاخص‌ها و معیار‌های هوشمند سازی روابط عمومی سخنرانی می‌کند.
بررسی انواع نگرش‌های ارتباطی، اهمیت "اعتمادسازی"، "اخلاق حرفه‌ای" و"تولید محتوای تاثیرگذار" توسط دست اندرکاران و تلاشگران عرصه روابط عمومی و حرکت به سمت روابط عمومی دانش محور از دیگر محور‌های این سمینار می‌باشد.
شکری خانقاه همچنین پیرامون اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات، پیوند دو طرفه رسانه‌ها و روابط عمومی سخنرانی می‌کند.
این سمینار آموزشی به همت فرمانداری، دانشگاه پیام نور و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور سقز واقع در شهرک دانشگاه این شهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

برگزاری سمینار آموزشی «مدیریت و برنامه ریزی راهبردی در روابط عمومی و رسانه» درسقز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسانه ها وزارت فرهنگ وارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج جلسه آموزشی با موضوع ازدواج، عشق، سواد عاطفی و انتخاب برگزار شد.

در جلسه موضوعاتی از جمله معیارهای مناسب ازدواج، ازدواج موفق و عوامل موثر بر انتخاب صحیح ازدواج با هدف آشنایی دانشجویان، همچنین افزایش سطح آگاهی دانشجویان در زمینه برنامه خودمراقبتی و موضوعات مرتبط با سلامت، تشکیل گروه‌های همسان دانشجویی، انتقال مطالب آموزشی به دیگر دانشجویان و جلب همکاری دانشجویان در انجام فعالیت‌های بهداشتی مطرح شد.

صیادیان خواه سخنران این جلسه افزود: سن دوران دانشجویی یک سن طلایی است. اگر این فرصت از دست رفت، امکان ازدواج و ریسک‌پذیری فرد کاهش پیدا می‌کند و چالش‌ها و مشکلاتی برای این نسل پیش می‌آورد. مشکلاتی از قبیل اینکه شاید فرد ازدواج نکند یا موقعیت ازدواج نداشته باشد. بنابراین شکل‌گیری و برنامه‌ریزی ستاد ازدواج دانشگاهیان برای این بود اتفاق مازادی با همراهی دستگاه‌های دیگر که هر کدام با ارائه خدماتی کاربردی و اثرگذار پای کار این حوزه بیایند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1229512 برچسب‌ها ازدواج و طلاق

دیگر خبرها

  • دستکاری و مدیریت افکار عمومی در بستر رسانه‌ های اجتماعی
  • حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد