Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

حسینعلی حاجی دلیلگانی در جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری مستند بر آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درباره‌ی بیان مسائل مهم کشور توسط رییس جلسه گفت: شما (لاریجانی) ابتدای جلسات هستید و صحبت می‌کنید، اما اوضاع اقتصادی مردم روشن است و کسی در این باره با مردم صحبت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفاف‌سازی هم نمی‌شود که ریشه مشکل کجاست؟ و مردم در حالت بی‌اطلاعی قرار دارند. رییس جمهور هم ظاهرا با مردم قهر است همچنان که وزرا هم با مردم صحبت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: ما باید به چه زبانی نیاز و گرفتاری مردم را بگوییم. نمی‌توانیم جواب آنها را بدهیم. آیا باید داد بزنیم، گریه کنیم یا استعفا بدهیم. به هرحال باید توجهی به این موضوع شود و گزارشی ارائه شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شما به عنوان رییس قوه در جلسات شورای هماهنگی شرکت می‌کنید بگویید در این جلسات چه می‌گذرد؟ رییس جمهور، وزرا و دولت هم اگر برنامه‌ای دارند آن را بگویند که مردم تکلیف‌شان را بدانند و اگر برنامه‌ای ندارند از نظرات بقیه استفاده کنند.

حاجی دلیگانی با اشاره به تعطیلات پیش روی دو هفته‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل یک هفته از این دو هفته را جلسه بگذاریم و دولت را دعوت کنیم. مدت‌هاست از دولت دعوت نشده باید درد دل‌ها گفته شود. هم‌افزایی ایجاد شود و برای مردم تصمیم‌گیری شود تا مردم بدانند تکلیف‌شان چیست؟ مردم ما پای نظام ایستاده‌اند و از نظام دفاع می‌کنند، ولی ما را به عنوان پیمانکار تعیین کرده‌اند.

رییس مجلس شورای اسلامی در این باره اظهار کرد: همه نمایندگان این نگرانی را دارند و جلسات غیرعلنی هم بوده که بحث‌هایی صورت گرفته است.

لاریجانی اضافه کرد: کمیسیون اقتصادی که محور این موضوعات است هفته آینده به تعطیلات نمی‌روند. اگر پیشنهادی دارید آنجا مطرح کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هرحال پیچیدگی‌هایی در کار است، اما همین طرح دو فوریتی که درباره مایحتاج مردم است فردا مطرح می‌شود. این مسائل مهم است دردِدل که خاصیتی ندارد. افراد باید فعال باشند و مشکلات را کاهش دهند.

لاریجانی اضافه کرد: برای دورنمای وضعیت موجود هم جلسه‌ای با دولت تنظیم می‌کنیم تا مشکلات گفته شود. آقای حاجی دلیگانی می‌توانند بعد از ظهر در جلسه کمیسیون بودجه شرکت کنند و پیشنهادات‌شان را مطرح کنند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: تعطیلات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها که در جلسه علنی مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید طی نامه شماره ۲۵۴۰۶ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ توسط رئیس جمهور ابلاغ شد.

در ابلاغیه رئیس جمهور خطاب به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صمت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی آمده است: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست «قانون تأمین مالی تولید و زیرساختها» که در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ بیست و دوم اسفند ماه یکهزار و چهارصد و دو مجلس شورای اسلامی، تصویب شده و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۶۵-۱۱/‏۶۷۱۴‬ مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است، جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم