Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج- ايرنا- مدير بازرسي و نظارت اصناف البرز از آغاز اجراي طرح نظارت ويژه بازگشايي مدارس در اين استان خبرداد.

رمضان رستمي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين طرح با هدف جلوگيري از گرانفروشي توسط توزيع کنندگان نوشت افزار، پوشاک و کيف و کفش دانش آموزي در آستانه بازگشايي مدارس و مراکز آموزشي در سال تحصيلي جديد و برخورد قاطع قانوني با آنها اجرا مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: نظارت بر ميزان سود خرده فروشان و عمده فروشان، نصب برچسب قيمت و صدور فاکتور فروش و نظارت ويژه بر نرخ هاي تعيين شده از جمله مهم ترين اهداف اين طرح است.
رستمي يادآور شد: در اجراي طرح نظارتي بر مراکز توزيع مايحتاج دانش آموزي، 10 بازرس در سطح استان البرز فعاليت مي کنند.
وي همچنين درخصوص طرح نظارت بر توليد کنندگان روپوش مدارس در استان البرز نيز يادآور شد: اين طرح نظارت و بازرسي با همکاري اتحاديه پوشاک استان البرز اجرا شده و کيفيت پارچه و دوخت، قيمت گذاري و ساماندهي پوشاک مدارس در سال تحصيلي جديد مورد بررسي قرار مي گيرد.
رستمي خاطرنشان کرد: يکي از اولويت هاي مرحله فعلي را نظارت مستمر بر توليد و عرضه لباس فرم مدارس است و سعي شده لباس فرم با کيفيت و قيمت مناسب به مصرف کنندگان تحويل شود.
وي از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفي، مراتب را از طريق شماره تلفن هاي 5 – 32218154 اطلاع رساني شود تا در اسرع وقت مورد بررسي و رسيدگي قرار گيرد.
طرح ويژه نظارت برنحوه توزيع مايحتاج دانش آموزان تا 10 مهرماه جاري ادامه دارد.
2098/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز سه‌شنبه در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در سال جاری، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه باید تبصره‌های قانون بودجه را به‌خوبی مطالعه کنند و سهم همه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی خود را از قانون بودجه احصا کنند و سازمان مدیریت موظف است با اولویت پروژه‌های استانی نیمه‌تمام جمع‌بندی کند که بتوانیم برای جذب منابع اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در استان، گفت: به‌زودی یک نفر در استان به‌عنوان مسئول تأمین منابع در استان و تهران معرفی خواهد شد که متعاقب این امر، دستگاه‌ها موظف هستند یک نفر را به‌عنوان مسئول تأمین منابع خود برای پیگیری و تسهیل امور معرفی کنند.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه برای جبران عقب‌افتادگی‌های استان باید تأمین منابع صورت بگیرد، افزود: بدون تأمین منابع، امکان انجام مدیریت جهادی برای اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های بزرگ نیست.

شفقت با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان هزینه‌های باقی‌مانده تملک دارایی را حداکثر تا ۳۱ تیرماه هزینه کنند، افزود: باتوجه‌به مهلت قانونی خرج کرد تملک دارایی تا ۳۱ شهریور در این صورت می‌توان از وزارتخانه‌ها درخواست منابع کرد.

وی با تأکید بر پاسخ‌گویی سریع بر استعلام‌های قانونی دستگاه‌ها، گفت: پاسخ کارشناسی برای رد استعلام و سرعت عمل برای پاسخ‌گویی به استعلام‌ها برای پیشبرد امور در استان ضروری است.

استاندار لرستان جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را مهم‌ترین و کلیدی‌ترین جلسه استان برشمرد و افزود: حضور تمام اعضا در این جلسه الزامی است.

کد خبر 6093627

دیگر خبرها

  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود