Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:49:12 GMT

رونالدو، پردرآمدترین بازیکن سری آ

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۲۸۸۶

رونالدو، پردرآمدترین بازیکن سری آ

درآمد بازیکنان سری آ، امروز به صورت رسمی اعلام شد و طبق انتظارات، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی در صدر جدول قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، هر سال، گاتزتا دلو اسپورت فهرستی از بازیکنن پردرآمد سال و هزینه مصرفی باشگاه ها برای پرداخت حقوق منتشر می‌کند. امسال نیز طبق هر سال این فهرست منتشر شد و طبق انتظارات، کریستیانو رونالدو در حال حاضر پردرآمدترین بازیکن سری آ به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

-

ستاره پرتغالی 31 میلیون یورو در سال از یوونتوس حقوق می‌گیرد اما نکته جالب، اختلاف او با نفر دوم فهرست است. گونسالو ایگواین، مهاجم میلان در رده دوم قرار دارد و او سالیانه 9.5 میلیون یورو حقوق می‌گیرد، کمتر از یک سوم رونالدو.

 

پائولو دیبالا با 7 میلیون یورو در رده سوم قرار گرفته است. در حقیقت، 6 بازیکن از 10 بازیکن پردرآمد ایتالیا به یوونتوس تعلق دارند. نام میرالم پیانیچ، داگلاس کاستا، امره جان و لئو بونوچی نیز در این فهرست دیده می‌شود.

 

مائورو ایکاردی، کاپیتان اینتر نیز با 4.5 میلیون یورو در رده نهم قرار گرفته و لورنزو اینسینیه نیز با حقوقی مشابه، تنها بازیکن ایتالیایی حاضر در این فهرست است.

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد

به گزارش تابناک به نقل از روزیاتو، به نظر می‌رسد برخی از شهر‌ها ثروتمندان را جذب می‌کنند؛ به عنوان مثال شهر نیویورک را در نظر بگیرید که دارای ۳۴۰،۰۰۰ ساکن با ثروتی بیش از ۱ میلیون دلار است. اما بین میلیونر بودن و میلیاردر بودن تفاوت زیادی وجود دارد. پس ثروتمندترین‌ها کجا زندگی می‌کنند؟

اینفوگرافیک زیر با استفاده از داده‌های فهرست جهانی ثروتمندان Hurun در سال ۲۰۲۴، ۲۰ شهری که بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان در سال ۲۰۲۴ را در خود جای داده‌اند، نشان می‌دهد.

 

رکود اقتصاد چین در طول سال گذشته بر ساکنان فوق ثروتمند آن در شهر‌های کلیدی تأثیر گذاشته است. پکن، شهری با بیشترین میلیاردر‌ها در سال ۲۰۲۳، نه تنها جایگاه خود را به نیویورک واگذار کرده، بلکه به رتبه چهارم سقوط کرده و از لندن و بمبئی هم عقب افتاده است.

 

در واقع تمام شهر‌های چین در فهرست ۲۰ شهر برتر بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴، بخشی از میلیاردر‌های خود را از دست داده اند.

شهر‌های هند پیشتاز هستند و دهلی نو (۶+) و بمبئی (+۳) بیشترین صعود را داشته اند.

در سطح کشور، چین و ایالات متحده با هم ترکیب می‌شوند و نیمی از شهر‌های برتر را به خود اختصاص می‌دهند. آن‌ها همچنین حدود نیمی از جمعیت ۳،۲۰۰ میلیاردر جهان را در خود جای داده اند.

دیگر خبرها

  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • ۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم