Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مجله همگردی»
2024-05-05@21:36:50 GMT

برترین هتل های عاشقانه جهان و لذت در کنار هم بودن

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۳۵۰۴

در یکی از این عاشقانه ترین هتل های اروپا رویای خود را به حقیقت تبدیل کنید. ماه عسل، خواستگاری و سالگرد ازدواج دلایل خوبی هستند برای اینکه با شریکتان به سفری عاشقانه بروید. اما در واقعیت برای گذراندن آخر هفته خود در قصرهای رویایی ایرلند و نوشیدن انواع نوشیدنی های مختلف در پشت بام های پراگ به دلیلی جز عشق نیاز ندارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا راه بهتری برای قوی تر کردن ارتباط خود و شریکتان جز سفر کردن و با هم کشف کردن مکان های جدید وجود دارد؟ زوج ها می توانند عاشقانه ترین هتل های اروپا را در کنار برکه ها پیدا کنند. مکان های زیادی هستند که زوج ها را به درمان و کسب انرژی با بهترین خدمات اروپایی و شناخت فرهنگ های مختلف و ماجراجویی دعوت می کنند. خواسته شما چه گل های رز و شکلات باشد و چه مکانی مدرن و شهری حتما آن را در لیست برترین هتل های عاشقانه جهان پیدا خواهید کرد. هر ساله مجله سفر و اوقات فراغت که مربوط به جایزه های بهترین ها در دنیاست از خواننده ها می خواهد که تجربه های سفر خود در سراسر دنیا را بسنجند و نظرات خود را در رابطه با بهترین خطوط هواپیمایی، شهرها، چشمه های آب معدنی و دیگر موارد سفر بدهند. خواننده ها زیباترین هتل های عاشقانه جهان را بر اساس اتاق ها و امکاناتشان، غذا و نوشیدنی ها، ارزش و قیمت کل، محل، خدمات و شور و اشتیاق موجود انتخاب کردند. زمانی که صحبت از هتل های اروپایی می شود خوانندگان مجله سفر و اوقات فراغت به نسبت، طرفدار نقاط عاشقانه در نواحی مدیترانه ای بودند. برای اینکه در هر ناحیه مکانی را برای شما معرفی کنیم، برترین هتل های 16 کشور مختلف را برگزیدیم. نتیجه این بررسی معانی مختلفی از عشق و عاشقی را نمایان می کند. در دنیا تفریحگاه هایی وجود دارند که از تاریخچه بسیار غنی برخوردارند مثل کاخ Ciragan در استانبول و هتل Aria در بوداپست، قصر های افسانه ای در اسکاتلند و ایرلند، مکان هایی برای آرامش و تندرستی در آلمان و بناهای بسیار معروف دیگر در آمستردام، San Sebastian در اسپانیا. اهمیتی ندارد که شما و شریکتان به کجای اروپا سفر می کنید چون همواره استخرهای شخصی، منظره های زیبا و حمام های مرمر در انتظار شما در یکی از برترین هتل های عاشقانه جهان هستند.

هتل Imperial هتلی مدرن در وین، اتریش

تنها چند قدم از Vienna State Opera مشهور و Philharmonic تا هتل Imperial فاصله است. هتلی که از تبدیل زمین صاف به یک قصر به وجود آمده است و هنوز هم که هنوز است، شکوه و عظمت خود را حفظ کرده است. شما قطعا در حضور چلچراغ های کریستالی، زمین های مرمری، سر درهای نئو رنسانسی و تزئینات بیشماری که دربرگیرنده 120 سال تاریخ هستند، شگفت زده خواهید شد. صرف شنیتسل در قهوه خانه ونیزی Cafe Imperial پیشنهاد ما به شماست. فراموش نکنید که میان وعده های مختلفی به طور مداوم سرو می شود اما مهمان ها نباید دسر معروف هتل (Imperial Torte) را فراموش کنند. در هنگام شب برای تمرین والس به این مکان بیایید تا رقصیدن را در جایی که اختراع شد تجربه کنید. هم چنین در تمام طول سال مراسم های رقص برای افراد عالی رتبه جامعه برپا می شوند.

کاخ Ciragan Palace Kempinski در استانبول ترکیه

محلی که زمانی کاخ سلطان ها بود اکنون هتلی 5 ستاره است. کاخ Ciragan Palace Kempinski از یک سو به تنگه بسفر و از سمت دیگر به پارک جنگلی Yildiz مشرف است. حیاط هایی با رشد بی رویه گیاهان و استخری موجود در لبه رودخانه برای قدم زدن دست در دست شریکتان بسیار مناسب است. هر 4 رستوران موجود در هتل، بالکن یا ایوانی به سمت رودخانه دارند. رستوران Laledan Restaurant میان وعده های فوق العاده ای دارد و مهمانان باید حتما برای شام غذای مخصوص هتل یعنی خوراک Testi Lamb را در رستوران Tugra امتحان کنند. به قطع بدون وجود چشمه آب معدنی مرمری و باکلاسی که با امکانات حمام سنتی ترکی، ماساژ و اتاق های بخار ترکیب شده، نمی شد به آن لقب یکی از برترین هتل های عاشقانه جهان را داد. مهمانان می توانند درخواست سوئیتی با امکانات حمام سنتی و مرمری را بدهند.

کاخ Olissippo Lapa Palace در لیسبون پرتغال

کاخ Olissippo Lapa Palace یک ملک تجملی در بالای تپه ای در ناحیه لاپا است که شهری فوق العاده ای برای زوج هایی است که هم به دریا و هم به نواحی شهری علاقمند هستند. پنجره هایی با شیشه های رنگی و فرش های زیبای موجود در این کاخ از قرن 19 تا الان به دقت حفظ شده است و مهمان ها می توانند در اتاق های بخش سنتی کاخ و یا بخش معاصر و مدرن باغ اقامت کنند. اما مهمترین بخش این ملک، اتاق های خود برج است که شامل بالکن های دوتایی اختصاصی و دید عالی از لیسبون است. از ایوان رستوران لاپا شاهد عبور قایق ها زیر نور ستاره ها باشید و در تابستان ها زمانی را هم به استراحت در کنار استخر یا استخر های سرپوشیده در ماه های سردتردر یکی از زیباترین هتل های عاشقانه جهان اختصاص بدهید.

هتل Maria Cristina هتلی مدرن در سن سباستین اسپانیا

با حس دوران طلایی شهر سن سباستین همراه شوید و در هتل Maria Cristina اقامت کنید. این شهر با وجود تاریخ مربوط به نواحی و مردم باسک مثل Monte Carlo اسپانیا می ماند. سواحل زیبا، قصر های قابل تحسین و صحنه های پر انرژی در مراسم های شبانه از خصوصیت های بارز این شهر است. جو هتل برخلاف معماری و دیزاین داخلی اش مدرن است. روی صندلی های مخملی آبی کافی شاپ هتل جرعه ای نوشیدنی بنوشید و سپس به ‪جست و جوی بهترین پینچو (نوعی غذا) شهر بروید. زندگی بسیار آرامی که در اسپانیا وجود دارد آن را به بهترین مکان برای آرامش پیدا کردن و تنها بودن تبدیل می کند. بعد از گشت و گذار چرتی بزنید. در کنار شام دیروقت (اما زود برای اهل اسپانیا) خود جرعه ای از نوشیدنی های محلی بنوشید و با یکدیگر در جو پرشور دیسکوها در یکی از برترین هتل های عاشقانه جهان برقصید

هتل Brenners Park و چشمه آب معدنی بادن بادن واقع در آلمان

یکی از مناطق چشمه آب معدنی مرکزهای سلامتی بادن بادن است که در مرز جنگل سیاه (Black Forest) واقع در جنوب غربی آلمان قرار دارد و هتل Brenners Park مهمترین بخش آن است. زوج هایی که اهمیت زیادی به سلامتی خود می دهند، علاقه شدیدی به ویژگی های مربوط به تندرستی و پرورش در این مکان دارند مانند دکترهای فداکار و متخصص های چشمه آب معدنی که در Villa Stéphanie حضور دارند و می توانند همه کاری را از جمله حمام و درمان با گیاهان معطر تا ماساژ تایلندی انجام دهند. در اینجا اتاق های سم زدایی دیجیتالی وجود دارد که باعث از بین رفتم تمام حواس پرتی ها می شود و به شما این اجازه را می دهد که برای یکبار هم که شده روی یکدیگر تمرکز کنید. یک اتاق با منظره River Oos از بالکن و یا اگر بهترین اتاق ها را می خواهید، سوئیت دو طبقه مخصوص ماه عسل را انتخاب کنید. هتل Brenners Park تنها 10 دقیقه پیاده از Old Town فاصله دارد اما زوج هایی که قصد گشت و گذار در حومه را دارند، می توانند از خود هتل ماشین های کلاسیکی مثل VW Beetle تغییر پذیر 1965 و Porsche 928 پر سرعت را در یکی از عاشقانه ترین هتل های اروپا اجاره کنند.

هتل de Paris Monte Carlo موناکو

موناکو مکانی مناسب برای کسانی است که می خواهند ولخرجی کنند. هتل de Paris Monte Carlo به خودی خود ستاره ای است با لابی ای با چلچراغ های درخشان، ستون های تو در تو و مجسمه هایی که ممکن است از فیلم های جیمز باند برایتان آشنا باشد. ولخرجی اینجا در de rigueur زیاد است. زوج ها می توانند ناهار و شام خود را از خوراک های Alain Ducasse و نوشیدنی خود را از بین بهترین نوشیدنی های موجود در Grande Cave انتخاب کنند. بعدازظهر خود را در کلبه ای کوچک در ساحل اختصاصی خود و یا در Thermes Marins یکی از زیباترین چشمه های آب معدنی اروپا تجربه کنید. اتاق های این هتل بالکن و منظره فوق العاده زیبایی از شهر یا دریا دارند. این هتل یکی از زیباترین هتل های عاشقانه جهان می باشد.

هتل D'Angleterre در ژنو سوئیس

هتل تاریخی و 5 ستاره D'Angleterre که جز میراث شهر به حساب می آید، مکانی است که در آن می توانید علاوه بر منظره دریاچه ژنو از چای عصرانه و شیرینی های خانگی سرو شده لذت ببرید. تجربه نوشیدن انواع مختلف نوشیدنی های اسکاتلندی و ریلکس کردن را در جو پر شور رستوران Leopard Room Bar & Lounge تجربه کنید و یا برای دیدن مناظر دل انگیزی از دریاچه به رستوران Montblanc واقع در هنرستان ویکتوریایی بروید. در فوریه مهمان ها هنگام اقامت می توانند از خدمات عاشقانه Turndown Service و نوشیدنی های صورتی برای صبحانه در یکی از عاشقانه ترین هتل های اروپا استفاده کنند.

هتل Inverlochy Castle در فورت ویلیام اسکاتلند

لفظ خانه ملی عدالت را برای قلعه Inverlochy برقرار نمی کند. معماری Gothic Revival نشان دهنده ساختاری مربوط به قرن 16 است که هتل اسمش را هم اینگونه از آن گرفته است. ملکه ویکتوریا در سال 1873 یک هفته برای نقاشی کردن در این هتل اقامت کرد و بعدها در دفترچه خاطرات خود نوشت که محلی زیباتر و رمانتیک تر از اینجا ندیده بودم. دریاچه، دره و کوه های Misty West Highland دورتادور فورت ویلیام را احاطه کرده اند. این قلعه که دیوار اتاق خواب هایش سنگی و حمام هایش خاردار هستند مثل آنچه در فیلم Outlander دیدید 100 مایل از شمال Glasgow را پوشانده است. شما می توانید در نزدیکی کارخانه ساخت نوشیدنی Ben Nevis جرعه ای از نوشیدنی های عالی بنوشید و زمین های تاریخی که از گوسفندها پر شده اند را تحسین کنید.

هتل The Dylan در آمستردام هلند

شما در قلب آمستردام هتلی کوچک به نام The Dylan بر روی کانال اصلی شهر که به نام Keizersgracht معروف است، پیدا خواهید کرد. می توانید از حیاط مربوط به قرن 17 وارد ناحیه ای کاملا بازسازی شده بشوید. این منطقه طراحی درخشان و زیبایی دارد و با وجود رستوران ستاره دار Vinkeles جو آرام و ساکتی دارد. اتاق های متفاوتی در این ناحیه وجود دارند از اتاق های زیر شیروانی با سقف های باز چوبی گرفته تا خلوتگاه های آسیایی و دنج اما بهترین محل جایی با نمایی رو به کانال آمستردام است. شما می توانید دوچرخه های هتل را کرایه کنید و در منطقه شیک و مخصوص خرید کردن گردش کنید و یا توری بگیرید و با قایق های مخصوص آن از روی کانال عبور کنید و از بودن در یکی از زیباترین هتل های عاشقانه جهان لذت ببرید.

هتل Aria Hotel Budapest مجارستان

هتل Aria Hotel Budapest یکی از عاشقانه ترین و محبوب ترین محل های ناحیه Pest دانوب در مجارستان است. این هتل برای اتاق هایش دو نوع طراحی ارائه می دهد یکی سبک باروکی و دیگری مدرن و تمام این اتاق ها موضوعی مرتبط با شمایل و سبک های هنری دارند. این طرح با توجه به مکانی که هتل در آن واقع شده، در نزدیکی خانه اپرا جو مناسبی دارد. این اتاق ها حمام هایی دارند لبه دار و از جنس سنگ سلیمانی با امکاناتی ویژه، ملافه هایی مطابق با میل شما و اتاق هایی با منظره باغ و یا نمای شهر. ویژگی های دیگر این هتل یک سونای فنلاندی و یک سونای وابسته به مادون قرمز و سرو پنیر و نوشیدنی های عالی در سالن استراحت است. اما بهترین محل موجود در هتل در فضای داخل آن نیست. شما می توانید برای آفتاب گرفتن در طول روز و یا برای نوشیدنی های مختلف در عصر و نمای 360 درجه از بوداپست، باسیلیکای سنت استفان، ساختمان طلایی Parliament Building و دانوب به Skybar که باغی بر روی پشت بام است، بروید.

قلعه Ashford در شهرستان مایو واقع در ایرلند

قلعه Ashford یکی از مشهورترین قلعه های ایرلند است و به تازگی 75 میلیون دلار بازسازی بر روی آن صورت گرفته است. این قلعه نمایی از River Cong و Lough Corrib را داراست و فاصله اش تا شمال Galway حدود یک ساعت است. گردشگران می توانند مانند Oscar Wilde و پرنسس موناکو، Princess Grace در ملک 350 اکری قلعه Ashford که توسط خانواده Guinness در قرن 19 گسترش پیدا کرده، غرق جلوه های ایرلندی شوند. در کنار یکدیگر از Terraced Walk به سمت باغ Velvet Garden قدم بزنید و یا با دوچرخه حومه شهر را بگردید. افراد علاقمند به ادبیات از گشت و گذار در بین 800 کتاب عتیقه موجود در Oak Hall لذت خواهند برد و زوج هایی که به گردش علاقمند هستند بیشتر به سمت اسب سواری، کمانداری و یا ورزش زیپ لاین جذب خواهند شد. بعد از این فعالیت ها برای درمان به سالن چشمه آب معدنی که به تازگی تاسیس شده بروید یا در یکی از تونل های پنهان این قلعه تجربه ای از تست خصوصی نوشیدنی ها بدست آورید. برای استراحت نیز می توانید خود قلعه را انتخاب کنید و انتخاب دیگر دیدن آسمان پر ستاره است آن هم در کلبه هایی مخفی و به دور از همه در یکی از عاشقانه ترین هتل های اروپا.

هتل Milestone در لندن انگلیس

هتل Milestone با منظره ای از همسایگی ویلیام و کیت، کاخ کنزینگتون و باغش پیشنهاد تجملات مخصوص به بریتانیا را به زوج ها می دهد. مهمانان در کنار وسایل و نقاشی های قدیمی در هتلی که به کاخ تبدیل شده، می توانند زندگی شاهانه ای داشته باشند. این بنا به علت دقت در جزئیاتش و کارمندان با دقت شناخته می شود. عصر خود را با نوشیدن جرعه ای نوشیدنی در هنرستان دلباز و بعدازظهر خود را چای های فوق العاده همراه با سرشیر شهر دوون، کیک های مربعی تازه، نوشیدنی های دیگر و لیست دشواری از چای ها بگذرانید. در ماه های تابستان می توانید مهمانی چای خود را در پارک Hyde Park برگزار کنید و یا پیک نیک مجهز دو نفره داشته باشید. این مکان یکی از برترین هتل های عاشقانه جهان می باشد.

La Chèvre d'Or در دهکده Eze فرانسه

درست است که پاریس نمونه بارزی از محل های عاشقانه است اما سفری کوتاه به French Riviera تجربه ای فوق العاده را برای شما رقم می زند. نقطه مهم این منطقه La Chèvre d'Or واقع در Eze است. همچنین این منطقه روستایی قدیمی بر روی صخره هایی مابین Nice و Monaco است. این روستا مناسب ترین مکان برای زبردستان و هنرمندان مسافر است اما اقامتگاه ها و هتل هایی که در خیابان های سنگفرش شده پراکنده شده اند وضعیت امروزی و تجملاتی پیدا کردند. حتی حمام های این هتل هم منظره رو به دریا دارند اما نقطه محبوب و با ارزش این هتل Panaromic Suite است که در بالاترین نقطه هتل قرار گرفته است. زوج هایی که کلید مخصوص این اتاق را دارند، می توانند از جکوزی روی ایوان و استخر اختصاصی آن بهره ببرند. برای صرف ناهار در Cafe du Jardin توقف کنید یا به تحسین اقیانوسی که در دور دست قرار دارد بپردازید و در باغ هایی که دور تا دورشان را دیوارهای مربوط به قرن 12 احاطه کرده، قدم بزنید. در رستوران Le Eden در فضای آزاد و در کنار نور شمع غذا بخورید یا در رستوران دو ستاره Michelin star La Chèvre d'Or به صرف غذاهای مدیترانه ای و نوشیدنی های فرانسوی بنشینید و از منظره ای شگفت انگیز دیدن کنید. یک هفته اقامت در این محل در بین عاشقانه ترین هتل های اروپا به قطع شما را به فرانسه و به شریک خود نزدیکتر می کند.

هتل Katikies در سانتورینی یونان

تمام هدف سفر به Oio لذت بردن از زیبایی های خاص و دست نخورده است. با وجود چندین هتل در سانتورینی که جز 10 نمونه برتر برترین هتل های عاشقانه جهان قرار گرفتند کلبه های کوبیسمی هتل Katikies بهترین محل برای دیدن معروف ترین غروب جهان هستند. اتاق های سفیدکاری شده را می توان به عنوان معبد و مکان های مقدسی در نظر گرفت که روتختی های آن برای ست شدن با دیزاین اتاق، سفید انتخاب شدند. سوئیت های اصلی با استخرهای سرباز اختصاصی و ایوانی برای استراحت و صرف غذا که برای دو نفر آماده شده، همراه می شوند. هم زمان که جرعه ای از نوشیدنی های خود را در کنار استخر می نوشید و شام خود را در ایوان با حضور نور شمع در زیر ستاره ها می خورید از چشم انداز زیبای Caldra لذت ببرید. این مکان محیطی صمیمی و دنج دارد اما در عین حال بدون شک پذیرای دریای Aegean و آسمان های یونانی است. در اینجا می فهمید بهشت می تواند محلی در زمین در بین زیباترین هتل های عاشقانه جهان باشد.

هتل Santa Caterina در امالفی ایتالیا

زیباترین خلوتگاه و تفریحگاه های ایتالیا در ناحیه Campania متمرکز شده اند اما با ارزش ترین دارایی این کشور در کناره صخره هایی در امالفی قرار دارد. هتل Santa Caterina که هنوز هم توسط خانواده سازنده اداره می شود، مدل و طرحی قدیمی و هالیوودی دارد که توسط نماهای طبیعی بی کران پوشانده شد. پیاده روها و ایوان های این هتل که با درخت های لیمو و آلاچیق های گلدار پر شده اند، به خاطر بالکن های گچ کاری و نرده کشی شده و مشرف به خلیج Salerno اهمیت بیشتری پیدا کردند که حس فوق العاده و در عین حال عجیبی به آدم می دهند. روستاهای ساحلی امالفی، تپه های Ravello و سواحل Positano زوج هایی را از تمام نقاط دنیا به خود جذب می کنند. در کافی شاپ های سرباز نوشیدنی بخورید، از ماساژ لیمو مخصوص در سالن چشمه آب معدنی بهره ببرید و با آسانسور شیشه ای به عرشه استخر بروید. این مکان یکی از زیباترین هتل های عاشقانه جهان می باشد.

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: جهانگردی اماکن تفریحی جهان گردی هتل تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم

برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم

دیگر خبرها

  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • کاهش وزن با این نوشیدنی‌ها
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • چند تکنیک برای درمان سنگ صفرا؛ بهترین نوشیدنی برای سنگ کیسه صفرا چیست؟
  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی 
  • برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم
  • ماته؛ چای گیاهی محبوب فوتبالیست‌ها که لاغرتان می‌کند!