Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - انتقال احسان حاج‌صفي به تيم تراکتورسازي تبريز حواشي زيادي را به دنبال داشته است.
به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، احسان حاج‌صفي هافبک تيم‌ملي با حضور در تبريز قرار‌داد خود را با تيم تراکتورسازي به مدت 3 فصل ثبت کرد تا پس از مسعود شجاعي و اشکان دژاگه کاپيتان سوم تيم‌ملي در تراکتورسازي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتقال حاج‌صفي به تراکتورسازي در حالي رخ داد که باشگاه سپاهان نيز به شدت به دنبال جذب اين هافبک ملي‌پوش بود و براي جذب وي از صحبت مستقيم با حاج‌صفي گرفته تا ارسال نامه به باشگاه المپياکوس را طي کرد اما زور سپاهان به تامين مبلغ رضايت‌نامه کاپيتان تيم ملي نرسيد.
سپاهان اولين خواهان حاج‌صفي در ايران بود و امير قلعه‌نويي سرمربي اين تيم هم با بازگشت احسان به اصفهان موافق بود، مدير رسانه‌اي سپاهان هم چندين بار گفته بود احسان در ايران فقط براي سپاهان بازي مي‌کند؛ اما طبق گفته مدير عامل باشگاه آمدن حاج‌صفي به سپاهان 12 ميليارد تومان خرج داشت که از توان اين باشگاه خارج بود.
در اين بين اما تراکتورسازي تبريز که از اول فصل با آوردن سرمربي خارجي خود، توشاک و چند بازيکن خارجي با‌کيفيت و همچنين خريد‌هاي ليگ برتري خرج حسابي انجام داده بود، کار را در ريخت و پاش‌ها تمام کرد و هافبک ملي‌پوش را به تبريز برد؛ البته اين باشگاه اعلام کرد پولي براي گرفتن رضايت‌نامه حاج‌صفي پرداخت نکرده که واکنش‌هايي از جمله کامنت اينستاگرامي مديرعامل ديگر باشگاه اصفهاني را در پي داشت.

واکنش سعيد آذري مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن به بيانيه باشگاه تراکتورسازي
در اين بين باشگاه تراکتورسازي هم با انتشار بيانيه‌اي به صورت غير مستقيم صحبت‌هايي را در خصوص باشگاه سپاهان انجام داد؛ آن‌ها با متني نازيبا مطالبي خطاب به باشگاه سپاهان و مديرعامل آن مطرح کردند که اين ‌صحبت‌ها از سوي باشگاه سپاهان نيز بي‌پاسخ نماند و مسعود تابش در مصاحبه‌اي تند جواب باشگاه تبريزي را داد.

رفتن حاج‌صفي به تبريز به کام هواداران سپاهان خوش نيامد و آن‌ها که از کاپيتان اسبق خود انتظار نداشتند به راحتي قيد تيمي که در آن رشد کرده بود را بزند و در تبريز حاضر شود، عصبانيت خود را در فضاي مجازي به نمايش گذاشتند.
حملات پيج‌هاي هواداراي تراکتورسازي به هواداران و مدير عامل باشگاه سپاهان تعجب همگان را در پي داشت و البته در مقابل نيز برخي از کانال‌هاي هواداري در اصفهان نيز فضاي ورزشگاه را به فضاي مجازي کشاندند، هواداراني که تا همين چندي پيش در بازي‌هاي رو در رو با گل و شيريني از يکديگر پذيرايي مي‌کردند حالا اين‌گونه و به دليل نقل و انتقال يک بازيکن به جان هم افتاده‌اند.

اين اتفاقات همه تنها در فاصله زماني 10 روز از بازي دو تيم سپاهان و تراکتورسازي از هفته پنجم ليگ برتر فوتبال در اصفهان رخ مي‌دهد، در حالي که همه به خاطر دارند در آن بازي، دو باشگاه و هواداران آن‌ها پيوند برادري چند ساله خود را محکم‌تر کردند و شاهد استقبال بسيار خوب طلايي‌پوشان از سرخ‌هاي تبريزي بوديم.
البته بعد از اين واکنش‌ها يکي از پيج‌هاي هواداران سپاهان با انتشار بيانيه‌اي ضمن آرزوي موفقيت براي احسان حاج‌صفي در تيم جديدش بيان داشت که همه سپاهاني‌ها بايد انرژي خود را تنها براي تيمشان بگذارند و براي موفقيت تلاش کنند.

بيانيه هواداران سپاهان
علاوه بر اين احسان حاج‌صفي، کاپيتان اسبق سپاهان سومين بازيکني بود که در اين فصل به تيم سابقش پشت کرد و به رقيب‌هاي طلايي‌پوشان در ايران منتقل شد؛ با وجود اينکه حاج‌صفي سابقه حضور 10 ساله در سپاهان را داشت اين اتفاق را رقم زد و سرخ‌پوش شد.
در ابتداي فصل نيز علي کريمي کاپيتان سپاهان در حالي که گفته بود در ايران براي تيمي جز سپاهان بازي نمي‌کند، به استقلال تهران ملحق شده بود؛ همچنين مهدي شريفي از بازيکنان آکادمي سپاهان راهي پرسپوليس، ديگر تيم تهراني شده بود.
انتهاي پيام/63090/ک/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

بازی شماره 1: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره 2: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره 3: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره 4: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده‌ دیدار شماره 3 رودرروی برنده مسابقه شماره 4 می‌رود.

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس