Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:16:27 GMT

هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۷۲۱۱

هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، هیات‌های ورزشی شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر بر اساس قوانین مناطق آزاد کشور باید از زیرمجموعه هیات‌های استانی خارج و زیرنظر هیات‌های منطقه آزاد اروند فعالیت کنند.

بر همین اساس، «محمود نواصر» به عنوان اولین رئیس هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند منصوب و فعالیت این هیات در منطقه رسما آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قوانین مناطق آزاد کشور، هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند از این پس مکاتبات خود را مستقیم با فدراسیون‌ بدمینتون جمهوری اسلامی ایران به انجام خواهند رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، «محمود نواصر» پیش از این رئیس هیات بدمینتون شهرستان آبادان بود؛ تشکیل کمیته گردشگری برای اولین بار بین همه هیات‌های ورزشی استان خوزستان، اقدامات گسترده در حوزه دیپلماسی ورزشی برای اولین بار در بین همه هیات‌های ورزشی آبادان، تشکیل تیم آقایان برای اولین بار در تاریخ آبادان، برگزاری مسابقات به صورت مستمر برای اولین بار، تشکیل تیم دوم بانوان برای اولین بار و افزایش ۶۰۰ درصدی جذب بازیکن برای اولین بار در تاریخ بدمینتون آبادان فقط بخشی از اقدامات نواصر برای ورزش بدمینتون منطقه است.

کد خبر 4394049

منبع: مهر

کلیدواژه: ابادان بدمینتون سازمان منطقه آزاد اروند ورزش خوزستان مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) خبر داد.

این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر 6097308 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد