Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری وفا, وزارت خارجه فلسطین با شدیدترین عبارتها طرحهای شهرک سازی استعمارگرایانه و توسعه طلبانه را در منطقه بیت حنینا در شهر اشغالی قدس محکوم کرد. طبق این طرح قرار است بیش از یکصد و پنجاه واحد مسکونی جدید در این منطقه ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این وزارت همچنین در بیانیه ای که امروز سه شنبه منتشر کرد، اظهارات نژادپرستانه و استعمارگرایانه جدعون ساعر از مسئولان حزب لیکود اسرائیل را محکوم کرد. وی چندی پیش الحاق کرانه باختری به اسرائیل و افزایش ساخت و سازهای یهودی در شرق قدس را خواستار شده بود. این وزارت همچنین تاکید کرد: تصمیمات و طرح های جدید شهرک سازی در واقع امتداد عملیات بی سابقه اسرائیل در ساخت و سازها و شهرک سازی هاست که از زمان به قدرت رسیدن دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا آغاز شده است.
وزارت خارجه فلسطین تاکید کرد: گسترش شهرک سازی ها در زمین های فلسطینی به منزله چالشی بزرگ برای اعتبار جامعه بین الملل و سازمان ملل و موسسات وابسته به آن به ویژه شورای امنیت است. همچنین این شهرک سازی ها به سخره گرفتن همه جامعه بین الملل و اراده صلح جهانی است. سکوت بین المللی در برابر عملیات شهرک سازی توسعه طلبانه قابل قبول نیست. همچنین محاکمه نکردن اسرائیل به عنوان رژیمی اشغالگر به دلیل تجاوزهای آن به قوانین بین الملل که جنایتی جنگی و ضد بشری است, چراغ سبزی است که مقامات این رژیم از آن برای چپاول زمین های فلسطینی و یهودی سازی آن استفاده می کنند. بنابر این چنین اقدامات مقامات اسرائیلی راهها را به طور کامل به هر فرصتی برای راه حل دو کشور خواهد بست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فلسطين الحاق شهرک قوانين محاکمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل در حال آماده شدن برای اعزام هیئتی به قاهره است

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات اسرائیلی و مصری گزارش داد که ظاهرا اسرائیل آماده است در «روز‌های آتی» هیئتی را برای گفتگو درباره آتش بس میان این رژیم و حماس به قاهره بفرستد.

مقامات مصری نیز اعلام کردند که دیوید بارنیا، رئیس موساد نیز ظاهراً در حال بررسی سفر به پایتخت مصر در این هفته است، زیرا مذاکره‌کنندگان عرب از حماس می‌خواهند توافقی را بپذیرد که درگیری‌ها در نوار غزه را متوقف می‌کند. 

منابع مصری فاش کردند که هیأت رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را با اصلاحات به دولت قاهره به عنوان عضو میانجیگر مذاکرات برای تبادل اسرا تحویل داده است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده روز سه شنبه تاکید کرد که "اکنون" زمان آن است که حماس بدون تاخیر یا بهانه بیشتر با توافق آتش بس پیشنهادی موافقت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها
  • اسرائیل در حال آماده شدن برای اعزام هیئتی به قاهره است
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود