Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر مدیرعامل صندوق توسعه ملی به استان کرمان گفت : شهیدزاده به دعوت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس فردا چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه به کرمان سفر میکند.

وی هدف این سفر را بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان در ارتباط با صندوق توسعه ملی بیان کرد وی افزود: در نشست مشترکی که با رئیس صندوق توسعه ملی و با حضور سرپرست استانداری، رئیس اتاق بازرگانی کرمان و مدیران ارشد استان در محل اتاق بازرگانی کرمان خواهیم داشت، حل مشکلات تامین مالی از محل صندوق توسعه ملی برای طرح هایی که در استان قرار است عملیاتی شوند و طرح هایی که در فرآیند تامین مالی و یا پرداخت تعهداتشان با مشکل مواجه شدند، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ابراز امیدواری کرد: که این نشست کمکی به حل مشکلات فعالان اقتصادی استان کرمان و اثرگذار در استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی برای طرح های اقتصادی استان باشد.

پورابراهیمی گفت: طی سالهای گذشته اعتبارات قابل توجهی از محل صندوق توسعه ملی به طرح های اقتصادی استان کرمان اختصاص پیدا کرده که با افزایش تعامل هر چه بیشتر مسؤولان استان و صندوق توسعه ملی، شرایط بهتری برای بهره گیری هر چه بیشتر و افزایش استفاده از منابع برای طرح های استان ایجاد خواهد شد.


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق توسعه ملی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است