Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کیانی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر از واژگونی خودرو سواری پژو پارس در محور آزاد راه خرم آباد- پل زال خبر داد و اظهار داشت: در این حادثه  یک‌دستگاه سواری پژو پارس به شماره که همراه کاروان عروسی از خرم آباد به سمت اندیمشک در حرکت بود در ۳۵ کیلومتری پل زال در پل «طالب علی»  به دره سقوط و عروسی را به عزا تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه مهرداد و مصطفی پیشداد از سرنشینان سواری پژو پارس به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و مجتبی پیشداد راننده و سه نفر از سرنشینان این خودرو به نام‌های فریبا، امیررضا و حمید شهرت همگی پیشداد مجروح شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر پل‌دختر گفت: کشته شده ها و مجروحان این حادثه توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ رها سازی و از ته دره به بالا کشیده شدند.

کیانی افزود: پس از اقدامات درمانی اولیه مجروحان به وسیله هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ پل‌دختر به بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه در حال بررسی است.

رئیس جمعیت هلال احمر پل‌دختر به رانندگان توصیه کرد که برای جلوگیری از حوادث ناگوار و دلخراش با آرامش در جاده ها رانندگی کنند و از عجله و شتاب بپرهیزند و توجه کافی به جلو داشته باشند.

کد خبر 4394416

منبع: مهر

کلیدواژه: پلدختر جمعیت هلال احمر لرستان سانحه تصادف مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار سانحه تصادف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از واژگونی خودروی وانت مزدا در بخش طارم سفلی خبر داد که منجر به کشته شدن یک‌نفر و مصدومیت نفر دیگر شد.

ناصر صبوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در پی واژگونی خودروی وانت مزدا در بخش طارم سفلی که ورودی روستای زاجکان علیا رخ داد، یک‌مرد ۷۵ ساله از مسافران این خودرو کشته و مسافر دیگر این خودرو مصدوم شد.

وی اضافه کرد: بنا به گفته اهالی منطقه بیش از ۴۵ سال است که راه روستای زاجکان علیا از توابع طارم‌سفلی به صورت خاکی و بسیار خطرناک باقی مانده و با وجود درخواست‌های پرشمار اهالی از مسئولان استان تاکنون برای بهسازی، آسفالت و ایمن‌سازی آن اقدام درخوری انجام نشده است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ادامه داد: برای رسیدگی به این سانحه رانندگی ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات شیرین‌سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده بودند.

کد خبر 750344

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم