Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشور ایران در بازی های پارا آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ ۲۱۰ نماینده در رشته های دو و میدانی، تیراندازی، تیر و کمان، تنیس روی میز، بوچیا، شطرنج، گلبال، والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر با تیم هایی متشکل از ورزشکاران زن و مرد در این مسابقات حضور دارد و در سه رشته وزنه برداری، شنا و جودو شرکت می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاروان پارالمپیک ایران آخرین مراحل آماده سازی خود را برای حضور در بازی های پارا آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ جاکارتا سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی های پارا آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ از ۱۴ مهر در اندونزی آغاز می‌شود که کاروان کشورمان نیز با ۱۳ تیم به این مسابقات اعزام خواهد شد. ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان در دوره قبلی این مسابقات در ۱۶ رشته شرکت کرده بودند که پس از چین، کره جنوبی و ژاپن در جایگاه چهارم جدول قرار گرفتند. کاروان کشورمان با ۲۱۰ ورزشکار زن و مرد و ۸۰ مربی در این مسابقات حضور پیدا می‌کند. اولویت کاروان کشورمان در این دوره از مسابقات با داشتن نیم نگاهی به رده‌ سوم، تکرار عنوان چهارمی دوره‌های قبل این مسابقات می‌باشد. کاروان کشورمان در رشته‌های دو و میدانی، تیراندازی، تیر و کمان، تنیس روی میز، بوچیا، شطرنج، گلبال، والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر با تیم هایی متشکل از ورزشکاران زن و مرد در این مسابقات حضور دارد و در سه رشته وزنه برداری، شنا و جودو تنها با تیم‌های مردان در مسابقات شرکت می‌کند.

بیشترین تعداد اعزام به رشته دو و میدانی اختصاص دارد که به طور کلی ۱۰۵ نفر اعضای این تیم را تشکیل می‌دهند. ۶۰ ورزشکار مرد به همراه ۲۳ ورزشکار زن جمع ۸۳ ورزشکار شرکت کننده در این رشته را تشکیل می‌دهند و ۲۲ مربی این ۸۳ ورزشکار را در این مسابقات همراهی می‌کنند. گمانه زنی‌ها برای کسب مدالهای رنگارنگ در این مسابقات حکایت از سهمیه بالای ورزشکاران ما در مواد مختلف این رشته دارد.

از ۱۳ رشته شرکت کننده در این مسابقات ۱۲ رشته با هدف کسب مدال به این مسابقات اعزام شده و تنها در رشته بوچیا با هداف حمایت از ورزشکاران این رشته ۶ ورزشکار زن و مرد عازم جاکارتا می‌شوند.

جمع کل کاروان اعزامی به مسابقات پارا آسیایی جاکارتا شامل ورزشکاران زن و مرد و مربیان آنها ۲۹۰ نفر که شامل ۱۳۷ ورزشکار مرد، ۷۳ ورزشکار زن، ۵۶ مربی برای آقایان و ۲۴ مربی برای خانمها می باشد.

این مسابقات از ۱۴ مهر در جاکارتا آغاز می شود که کاروان اعزامی کشورمان روز دهم مهر ماه تهران را به مقصد جاکارتا ترک خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دو و میدانی ایران بازی های پارا آسیایی جاکارتا 2018 دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی

نخستین کاروان عمره مفرده استان سمنان از شاهرود به سرزمین وحی اعزام شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075147 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!