Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره وضعیت پرونده دانشجویان بازداشت شده گفت: با پیگیری‌های انجام شده این موضوع با ریاست محترم قوه قضائیه مطرح شد و ایشان با نگاهی مثبت و پدرانه با این مساله مواجه شدند.

حجت‌الاسلام رستمی ادامه داد: به نظر می‌رسد اکثریت این پرونده‌ها با نظر رافت و رحمت دستگاه قضایی و اغماض حداکثری مورد رسیدگی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: البته اگر تعداد انگشت شماری از دانشجویان صدماتی به اموال عمومی یا اخلالی در نظم عمومی وارد کرده اند، مکانیسم‌های نظارتی داخل دانشگاهی مانند آئین نامه های انضباطی ابزارهای مناسبی برای رسیدگی در اختیار مدیران دانشگاهی قرار می‌دهد.
وی اظهار داشت: همه دستگاه‌های مرتبط با رویکرد حل مشکلات دانشجویان و کاستن از آسیب‌های وارده به این عزیزان به ماجرا ورود کرده اند.

حجت‌الاسلام رستمی در خاتمه گفت: البته انتظار می‌رود مجموعه‌های دانشجویی و دانشجویان محترم نیز با صبر و متانت به حل بهتر مسائل کمک کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا ربوده شده بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دیگر خبرها

  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند