Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@03:11:25 GMT

پوستر و سایت جشنواره ملی عکس آیات در کرمان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۶۲۲۵

پوستر و سایت جشنواره ملی عکس آیات در کرمان رونمایی شد

به گزارش ایکنا از کرمان، اصغر امیرنیا، مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره ملی عکس آیات در آبان ماه امسال در استان کرمان گفت: تلاش دفتر تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی بر این بوده که از ابزارهای مختلف برای رسیدن به هدف خود بهره ببرد و در این میان هنر به عنوان زبان همگانی که نیازی به مکان جغرافیایی، گویش، مذهب و دینی خاصی ندارد، قابل فهم‌ برای همه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برنامه‌های دفتر تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی در سه محور اصلی قرار دارد و 16 جشنواره در رشته‌های مختلف تدارک دیده‌ایم که همه گروه‌ها و اصحاب فرهنگ و هنر را شامل شوند.
امیرنیا بیان کرد: آبان ماه امسال دومین جشنواره عکس آیات به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا 21 مهر ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
مهدی جعفری، عضو هیئت داوران جشنوراه ملی عکس آیات نیز گفت: سایت جشنواره ملی آیات به نشانی www.ivaquran.ir راه‌اندازی شده و از امروز آماده ثبت‌نام علاقمندان است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان فعالیت های قرآنی امیرنیا ارشاد اسلامی جشنواره آیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر/ فلسطین؛ دانشگاه انسانیت

تشدید سرکوب و بازداشت دانشجویان در آمریک. روزنامه واشنگتن پست از بازداشت بیش از دو هزار نفر از حامیان فلسطین و غزه در بیش از ۴۰ دانشگاه آمریکا طی دو هفته گذشته خبر داد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079411 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • پوستر/ فلسطین؛ دانشگاه انسانیت
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود
  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است