Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@00:47:29 GMT

کردان،میزبان فستیوال ملی فوتبال پایه

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۶۴۴۷

  به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این فستیوال در راستای توسعه فوتبال پایه با حضور نونهالان و با همکاری هیات فوتبال استان البرز فستیوال ملی فوتبال پایه دختران و پسران کشور در مجموعه ایثار کردان برگزار خواهد شد. در این دوره از فستیوال دختران 32 تیم 14 نفره از سراسر کشور 16 الی 18 شهریور در مجموعه ایثار حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین افتتاحیه فستیوال دختران که در رده زیر 13 سال برگزار می شود روز شنبه 17 شهریور ساعت 8:30 صبح برگزار خواهد شد. همچنین در فستیوال پسران 32 تیم از 32 استان در رده سنی زیر 12 سال حضور خواهند داشت که مراسم افتتاحیه این فستیوال نیز روز یکشنبه 18 شهریور ساعت 8:30 برگزار می شود. گفتنی است آیین اختتامیه فستیوال دختران 18 شهریور و مراسم پایانی فستیوال پسران نیز روز 20 شهریور برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: البرز فوتبال پایه دختران پسران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بعد از ظهر امروز سه شنبه میزبان تیم جوان پیکان تهران خواهد بود.

هرچند این بازی به دلیل حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار خواهد شد اما تیم شمس آذر با انتشار تصویری جذاب و متفاوت به دیدار پیکان خواهد رفت.

پوستر این بازی با تصویری نوستالژیک از سوی تیم شمس آذر گویای یک کری جذاب از سوی شمس آذر برای حریف تهرانی خود است.

در این تصویر که در آن از نماد سر درب دولتخانه صفوی و خیابان شهدای قزوین استفاده شده صادق آلبوصبیح و نسایی دو بازیکن شمس آذر نیز حضور دارند.

این بازی ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

کد خبر 6092846

دیگر خبرها

  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما