Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@23:00:16 GMT

برگزاری فستیوال ملی فوتبال پایه در کردان کرج

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۶۶۰۵

برگزاری فستیوال ملی فوتبال پایه در کردان کرج

چهارمین فستیوال ملی فوتبال پایه دختران و ششمین فستیوال ملی فوتبال پایه پسران، به میزبانی هیئت فوتبال استان البرز برگزار خواهد شد. ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ ورزشی فوتبال ایران ورزش زنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این فستیوال در راستای توسعه فوتبال پایه با حضور نونهالان و با همکاری هیئت فوتبال استان البرز فستیوال ملی فوتبال پایه دختران و پسران کشور در مجموعه ایثار کردان کرج برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از فستیوال دختران 32 تیم 14 نفره از سراسر کشور 16 الی 18 شهریورماه در مجموعه ایثار حضور خواهند یافت. آیین افتتاحیه فستیوال دختران که در رده زیر 13 سال برگزار می‌شود روز شنبه 17 شهریور ساعت 8:30 صبح برگزار خواهد شد.

همچنین در فستیوال پسران 32 تیم از 32 استان در رده سنی زیر 12 سال حضور خواهند داشت که مراسم افتتاحیه این فستیوال نیز روز یکشنبه 18 شهریورماه ساعت 8:30 برگزار می‌شود.

آیین اختتامیه فستیوال دختران 18 شهریورماه و مراسم پایانی فستیوال پسران نیز روز 20 شهریورماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R35347/P1015135/S3,27,32/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما