Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پدافند هوايي ارتش سوريه روز چهارشنبه دو پهپاد ناشناس را بر فراز منطقه «البصه» در ريف «لاذقيه» منهدم کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ واحدهاي ارتش سوريه در سوم شهريور نيز سه پهپاد تروريست ها را که با کمک آن مي خواستند مواضع ارتش سوريه در شهر «حما» Hama در غرب اين کشور را هدف قرار دهند، نابود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين در حاليست که، پدافند هوايي سوريه شب گذشته (سه شنبه) به مقابله با حملات جنگنده هاي رژيم صهيونيستي به منطقه «وادي العيون» در حومه غربي «حماه» پرداخت و پنج موشک شليک شده از سوي صهيونيست ها را بر فراز حومه «حماه» سرنگون کرد.
پيشروي ارتش سوريه در «سويداء»
نيروهاي ارتش سوريه در جديدترين عمليات هوايي و توپخانه‌اي خود، عناصر گروه تروريستي داعش را در منطقه الصفا در عمق باديه شرقي سويداء هدف حملات دقيقي قرار دادند که به دنبال آن تعدادي از تروريست‌هاي داعش به هلاکت رسيدند و تجهيزات نظامي آنها منهدم شد.
السويداءارتش سوريه از هجدهم مرداد، عمليات ريشه‌کني گروه تروريستي داعش در باديه شرقي «سويداء» آخرين پايگاه گروه تروريستي داعش را در جنوب سوريه آغاز کرده است.
بحران در سوريه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه‎هاي تروريستي مورد حمايت عربستان، آمريکا و متحدانشان براي تغيير معادلات منطقه به نفع رژيم صهيونيستي آغاز شده است.
133/116

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است

مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در گفتگو با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه 11 اردیبهشت با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو  کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت‌های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شودنماینده سوریه: اقدام ایران مشروع و دفاع از خود بودپیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه