Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:30:44 GMT

ترویج فرهنگ ایثار نیازمند ایده های خلاقانه است

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۷۵۴۵

ترویج فرهنگ ایثار نیازمند ایده های خلاقانه است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: ترویج این فرهنگ نیامند افکار و ایده های نوآورانه و خلاقانه است.

به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی و نظارت بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در هرمزگان، افزود: با انجام کارهای نو و مبتکرانه، فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی در بدنه اجتماعی نهادینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خواستار فعال سازی کارگروه های زیرمجموعه شورای هماهنگی و نظارت بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان شد و افزود: این کارگروه ها باید به مانند یک اتاق فکر، پیشنهاد و طرح های مناسب را آماده و برای تصمیم گیری نهایی به این شورا ارائه کنند.
استاندار هرمزگان برگزاری یادواره های شهدا در محلات و مناطق مختلف را اقدامی مناسب در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: اعزام اقشار مختلف به خصوص نسل جوان به اردوهای راهیان نور نیز اقدام خوبی در این راستا محسوب می شود.
همتی بیان داشت: با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس نیاز است برای اجرای برنامه های دارای کیفیت مطلوب و جذاب به ویژه برای نسل جوان جهت آشنایی آنها با فرهنگ دفاع مقدس، تدابیر لازم اندیشیده شود.
7198/ 6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ايثار ايده هاي خلاقانه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی