Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، عبدالعلی علی عسگری، رئیس سازمان صداوسیما، امروز چهارشنبه ۱۴شهریور در آیین افتتاحیه شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی که در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: همه ساله با آمدن محرم موج جدیدی از معنویت آغاز و انرژی جدیدی به جامعه ما تزریق می‌شود؛ همان انرژی که باعث شد نهضت‌های بزرگی بر علیه ظالمان به تاسی از نهضت عاشورا شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از عاشورا برشمرد و گفت: نهضت امام حسین(ع) همراه با مبارزه با ظلم بود.
علی‌عسگری هدف انقلاب ما را وصل شدن به انقلاب امام زمان(ع) برشمرد و با ذکر این مطلب که شعار امسال پیرعلامان سفیران انقلاب است، تصریح کرد: تمام مداحان باید انقلابی باشند و در مداحی‌ها در مورد انقلاب و ضدانقلاب صحبت کنیم.
رئیس سازمان صداوسیما با ذکر این مطلب که تمام مناسک و دسته‌های عزاداری برای این است که انقلاب عاشورا فراموش نشود و همواره زنده باشد. تا دفاع از حریم ولایت و امر به معروف به فراموشی سپرده نشود، خاطرنشان کرد: مناسک عاشورا دارای ظاهر و باطن است و ظاهر عاشورا برای انتقال پیام حسینی است.

مداحان با استفاده از هنر محتوای پیام حسینی را منتقل می‌کنند

وی با اشاره به اینکه مداحان با استفاده از هنر محتوای پیام حسینی را منتقل می‌کنند، خاطرنشان کرد: هیئت‌های ما سمت و سوی انقلابی داشته باشد.
علی‌عسگری با ذکر این مطلب که هیئت‌های عزاداری باید دارای ویژگی‌های انقلابی بوده و فرزند زمانه باشند و از مسائل روز فاصله نگیرند، خاطرنشان کرد: دشمنان در صدد تخریب رابطه امام و امت هستند و وظیفه مداحان صیانت از رابطه امام و امت است.
رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه در خلال عزاداری‌ها باید به وحدت توجه شود و همه قومیت‌ها و دسته‌جات وحدت داشته باشند، افزود: گریه بر اباعبدالله مختص شیعه نیست بلکه اهل‌سنت و مسیحیان و زرتشتیان هم برای حسین گریه می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه باید بدانیم صف حق و باطل چیست امروز ما لا مثلث شوم آمریکا و اسرائیل و اذناب آنان مواجه هستیم، ادامه داد: امروز بدانیم آمریکا شمر زمان است این در حالی است که باید دانست داعش آمریکایی چگونه مردم را قتل‌عام کرد و چگونه عراق و سوریه را ویران کرد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان جنگ اقتصادی و تحمیلی بر علیه ما ایجاد کردند، گفت: گرانی و تحریم و ناراضی کردن مردم محور جنگ دشمن است.
گران کردن ارز نوعی حرکت داعشی است
علی‌عسگری با ذکر این مطلب که کاری که در زمینه گران کردن ارز صورت می‌گیرد نوعی حرکت داعشی در اقتصاد است، تصریح کرد: مداحان با عشقی که به اهل‌بیت دارند تاثیر شگرفی در بین جامعه دارند لذا محافل مداحان کانون امیدبخشی به جامعه باشد این در حالی است که صداوسیما امسال بهتر از گذشته مداحی مداحان را منعکس خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا لرستان اجتماعی علی عسگری صدا و سیما کشور پیرغلامان حسینی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • نهج‌البلاغه| راهکار اصلاح رابطه با خدا