Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:38:47 GMT

افزایش تخت های بیمارستان قائم/مریض بستری در راهرو نداریم

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۹۲۱۵

افزایش تخت های بیمارستان قائم/مریض بستری در راهرو نداریم

به گزارش خبرنگار مهر،دکتر علیرضا جوان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: پروژه بازسازی بیمارستان قائم که به هتلینگ بیمارستانی معروف است از سال ۹۵ آغاز شده و در صورت تخصیص متابع لازم تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید. 

وی افزود: بیمارستان قائم(عج) مشهد قدمتی ۵۰ ساله دارد و همین امر باعث شده تا بسیاری از تاسیسات و زیرساخت های این بیمارستان فرسوده باشد و در این راستا تاسیسات این مرکز بیمارستانی صد در صد نوسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر پروژه بازسازی بیمارستان قائم مشهد تصریح کرد: به منظور جبران برخی کاستی ها ۲۲۰ تخت به تعداد تخت های بیمارستان افزوده شد و در حال حاضر این بیمارستان دارای هزار و ۱۰۰ تخت درمانی بوده و بیمار پذیرش شده در راهروها حضور ندارد. 

جوان گفت:در مجموع باید ۱۳ بخش از بیمارستان قائم(عج) طراحی و بازسازی شود که برای تکمیل این پروژه  18 میلیارد تومان منابع مالی مورد نیاز است. این طرح در مساحت حدود ۳۸ هزار متر مربع  برنامه ریزی شده که  تا کنون حدود ۶۰ درصد از کل فضای بخش های بیمارستان بازسازی شده است. 

وی در خصوص وضعیت اورژانس بیمارستان قائم(عج) بیان کرد:بیمارستان قائم (عج) تا قبل از این فاقد اورژانس مرکزی بود که بر این اساس از فضای ۳۰۰ متری موجود در طبقه همکف استفاده و اورژانس مرکزی در فضایی بالغ بر هزار و ۲۰۰ متر طراحی و راه اندازی شده است.

مدیر پروژه بازسازی بیمارستان قائم مشهد خاطرنشان کرد:در طراحی و ساخت اورژانس مرکزی بیمارستان تلاش شده تا مشکلات قبلی اورژانس ها وجود نداشته باشد و در این راستا اورژانس اعصاب بیمارستان در طبقه همکف به اورژانس مرکزی افزوده  شده و علاوه بر گسترش تعداد تخت های اورژانس مرکزی از ۲۰ به ۱۰۰ عدد، مساحت اورژانس نیز به دو هزار مترمربع افزایش داده می شود.

کد خبر 4394751

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان بستری شد

 تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد