Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@08:21:51 GMT

کیفیت هوای تهران باشاخص ۷۱در شرایط سالم است 

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۱۳۳۴

کیفیت هوای تهران باشاخص ۷۱در شرایط سالم است 

خبرگزاری میزان- کیفیت هوای پایتخت امروز چهارشنبه با توجه به کاهش چهار واحدی میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از  شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون هوای شهر تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به هشت صبح امروز از ۷۵ به ۷۱ کاهش داشته و سالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی این مدت میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون از ۶۱ به ۶۰ کاهش و آلاینده منوکسیدکربن از ۲۲ به ۲۵ افزایش یافته است.

براساس این گزارش ایستگاه‌های فرمانداری شهرری (منطقه ۱۲) با شاخص ۱۱۴، پیروزی (منطقه ۱۳) با شاخص ۹۶ و شادآباد (منطقه ۱۸) با شاخص ۸۷ بیشترین حجم آلودگی پایتخت را در این بازه زمانی داشته اند.

ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۲، مسعودیه (منطقه ۱۵) و پونک به ترتیب با شاخص‌های عددی ۴۲، ۴۶ و ۴۸ پاک‌ترین هوا را در بین سایر مناطق داشته اند.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرکت کنترل کیفیت هوا هوای سالم محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمره هوای تهران در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت

به گزارش همشهری آنلاین، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۵۷ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

کد خبر 848983 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران تهران

دیگر خبرها

  • هوای تهران پاک شد
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت
  • هوای تهران پاک شد  
  • کیفیت هوای تهران در صبح روز ۱۴ اردیبهشت
  • نمره هوای تهران در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • نمره «قابل قبول» هوای تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای تهران «پاک» است