Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس و نمایشگاه بین المللی مخابرات با نام «ترکمن تل-۲۰۱۸» در ترکمنستان با حضور شرکت های معتبر دنیا در «عشق آباد» برگزار می شود.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، کنفرانس و نمایشگاه بین المللی مخابرات با نام «ترکمن تل-۲۰۱۸» در ترکمنستان با حضور شرکت های معتبر دنیا در تاریخ ۱۱ تا ۱۲ اکتبر در «عشق‌آباد» برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه و کنفرانس متخصصان این رشته از سراسر دنیا دعوت شده اند.

در این نمایشگاه آخرین تولیدات صنعت مخابرات، ارتباطات، صدا و سیما، سامانه‌های ماهواره‌ای و نیز جدیدترین دستاوردها در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در این حاشیه این نمایشگاه همچنین همایش بین المللی درباره سیستم‌های مخابراتی، تلفن همراه، فناوری سخت افزارهای رایانه‌ای، بانک اطلاعات و نحوه بکارگیری تجهیزات و فناوری ارتباطات در صنعت پزشکی، ارتباطات و تجهیزات رادیویی برگزار خواهد شد.

در همایش مذکور مقامات و کارشناسان مربوطه دولت ترکمنستان و نمایندگان شرکت‌های خارجی در محل سالن کنفرانس نمایشگاه «عشق‌آباد» موضوعات تخصصی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

طبق برنامه مقاله‌های تخصصی از سوی شرکت‌های خارجی شرکت‌ کننده در نمایشگاه بین‌المللی فناوری مخابرات و ارتباطات در زمینه‌های سیستم‌های ماهواره‌ای، مخابرات و ارتباطات در این همایش ارائه و ارائه می‌شود.

ترکمنستان در نظر دارد صنایع اطلاعات و ارتباطات خود از جمله سیستم اینترنت، تلفن، تلفن همراه و پست را توسعه دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ترکمنستان عشق آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌

با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سجاد عباسی فشمی، مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث که در حقیقت بهترین‌ها و برترین‌های این صنعت هستند، اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ماه‌های گذشته و با همکاری دانشگاه‌های مطرح کشور، فرایند دریافت رزومه از فارغ‌التحصیلان یا دانشجویایی که در ترم‌های پایانی حوزه‌های مرتبط با صنایع سلامت یا تجهیزات پزشکی مشغول به تحصیل هستند، جهت تصدی چندین موقعیت شغلی مورد نیاز زیست بوم انجام شده و تاکنون صدها رزومه به دست ما رسیده که بررسی‌های اولیه و غربال آن در حال انجام است. 

عباسی فشمی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ایستگاه کار، رویداد صدف جاب میت خواهد بود. هدف صدف جاب میت ارتباط و اتصال بین صنعت، دانشگاه و فناوری است، به نحوی که مصاحبه‌های استخدامی افراد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در محل نمایشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگانی که در قالب فردی یا در گروه‌های دانشجویی از ایستگاه کار بازدید می‌کنند، می‌توانند رزومه خود را برای سامانه صدف ارسال کنند. اما تنها تفاوت فرایند آنان این است که غربالگری و هماهنگی جلسات آنها پس از اتمام نمایشگاه اجرا خواهد شد. همچنین در محل غرفه برای افرادی که می‌خواهند تحصیلات دانشگاهی در حوزه سلامت داشته و هنوز مردد به انتخاب رشته هستند و نیز دانشجویانی که در ترم‌های ابتدایی هستند، مشاوره‌های شغلی و منتورینگ در نظر گرفته شده است.

به نقل از پارک فناوری پردیس، کارفرمایان و کارجویان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی می‌توانند به سامانه صدف به نشانی iranhealth2024.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی