Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی جوان نساجی این روزها مشغول آماده کردن تیمش برای تقابل با پرسپولیس و استقلال در هفته ششم و هفتم لیگ برتر است. به گزارش بلاغ، تیم نساجی مازندران که بعد از 24 سال، حضور در سطح اول فوتبال ایران را همراه با جواد نکونام تجربه کرده است، حالا با کسب پنج امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود در رده سیزدهم جدول حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تیم در هفته ششم باید مقابل پرسپولیس تهران قرار می‌گرفت که به دلیل حضور قرمزپوشان در مسابقات آسیایی این دیدار به تعویق افتاد و به تاریخ دیگری موکول شد. حالا جواد نکونام از تعطیلات لیگ برتر استفاده و تیمش را در تهران مستقر کرده است و با انجام تمرینات مستمر آماده حضور در ادامه لیگ برتر می‎‌شود. نکونام در هفته ششم به مصاف تیم برانکو می‌رود تا یاد و خاطرات شیرین با این مربی تکرار شود. نکونام اولین بار همراه با برانکو پیراهن تیم ملی را بر تن کرد و قهرمانی آسیا و حضور در جام جهانی را تجربه نمود.

این مربی جوان بلافاصله بعد از پرسپولیس رو در روی دیگر تیم مدعی پایتخت یعنی استقلال تهران قرار می‌گیرد. تیمی که بلافاصله بعد از بازگشت از اسپانیا به عضویت آن درآمد و قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد. حالا او در دو هفته متوالی مقابل دو تیم مدعی لیگ برتر قرار می‌گیرد و امیدوار است با کسب نتایج خوب شخصیتی برای نساجی دست و پا کند.

تیم نساجی مازندران در اولین بازی خود بعد از تعطیلات لیگ برتر به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود و کاپیتان این تیم به دنبال اثبات توانایی خود به برانکو است.

محمد عباس‌زاده کاپیتان حال حاضر تیم نساجی مازندران به واسطه درخشش در پرسپولیس تحت هدایت علی دایی نامی در لیگ برتر برای خود دست و پا کرد.

درخششی که تداوم نداشت و این بازیکن با حضور برانکو در پرسپولیس از جمع آن‌ها خارج شد و پس از بازی در راه‌آهن و سایپا حالا با پیراهن تیم زادگاه خود در لیگ برتر حاضر می‌شود.

عباس‌زاده پس از جدایی از پرسپولیس بارها در مصاحبه‌های مختلف نسبت به بازگشت به تیم پرسپولیس ابراز علاقه نشان داد اما در طول این مدت با سد بزرگی به نام برانکو ایوانکوویچ مواجه شد.

حالا او این روزها از تعطیلات لیگ استفاده کرده و تمرینات خوب و مداومی را زیر نظر جواد نکونام پشت سر می‌گذارد و به دنبال این است با درخشش برابر تیم سابقش توانایی‌های خود را به رخ سرمربی کروات پرسپولیس بکشاند و با امیدواری بیشتری روزهای آینده را طی کند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در نبرد با تراکتور، برای بیست‌ودومین مسابقه پیاپی در فصل جاری توانستند شکست‌ناپذیر بمانند و حالا اگر در ۵ دیدار پیش‌رو روند شکست‌ناپذیری آبی‌ها تمدید شود، آن‌ها می‌توانند بار دیگر رکورد تاریخی سرخ‌پوشان پایتخت را در لیگ برتر بشکنند و بعد از تیمِ مجیدی، استقلالِ نکونام به دومین تیم شکست‌ناپذیر تاریخ لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

سرخ‌پوشان پایتخت در اواخر لیگ ششم و اوایل لیگ هفتم با هدایت دنیزلی و قطبی، در ۲۶ بازی پیاپی شکست نخوردند و تا پیش از قهرمانی استقلال با مجیدی، رکورد بیشترین هفته پیاپی شکست‌ناپذیری در لیگ برتر ایران در اختیار پرسپولیسی‌ها بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم