Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:53:45 GMT

بیل مکانیکی عامل انفجار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۶۶۳۳

بیل مکانیکی عامل انفجار شد

تهران- ایرنا- حادثه هیچگاه خبر نمی کند؛ راننده بیل مکانیکی تصور نمی کرد در حال گودبرداری با انفجار و آتش سوزی مواجه شود و کارگران افغان فکر نمی کردند برای آخرین بار در زندگی سوار بالابر می شوند.

بیل مکانیکی در زمینی واقع در دربند تجریش در حالی که مشغول گودبرداری بود، با برخورد با لوله اتصالات گاز و به دلیل نشت گاز سبب انفجار و آتش سوزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت 3 و 38 دقیقه حادثه انفجار و آتش سوزی در یک زمین در حال گودبرداری به سامانه 125 اعلام و ماموران ایستگاه 88 آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه به فردی آسیب نرسید و در زمانی که آتش نشانان مشغول ایمن سازی محل بودند، در فاصله 20 تا 25 متری این محل زیرزمین یک منزل مسکونی 2 طبقه نیز دچار انفجار و آتش سوزی شد. در این حادثه به فردی آسیب نرسید و آتش به طبقات مسکونی این منزل سرایت نکرد.

* سقوط به منهای چهار
در یک ساختمان در حال ساخت در حوالی دریاچه چیتگر تهران یک بالابر به پایین ساختمان سقوط کرد که در این حادثه 6 نفر از کارگران در دم جان باختند.
بر اثر سقوط دیواره های بالابر دچار تخریب شد و به همین علت دسترسی آتش نشانان را با مشکل مواجه کرده بود.

* 16 مصدوم نتیجه دو تصادف
در استان فارس وقوع دو حادثه رانندگی در محور فیروزآباد شیراز 16 مصدوم بر جای گذاشت. در حادثه نخست، بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو 405 در محور فیروزآباد- شیراز (دو راهی میمند) پنج نفر مصدوم شدند.
چهار مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان حضرت قائم فیروزآباد منتقل شدند و یک نفر از مصدومان نیز به صورت سرپایی در محل مداوا شد. همچنین در حادثه دیگر، تصادف سه دستگاه خودروی سواری پراید، پژو و پراید 11 زخمی برجای گذاشت.
هشت مجروح این تصادف پس از اقدامات درمانی اولیه پزشکی به بیمارستان فیروزآباد اعزام شدند و سه مصدوم دیگر این سانحه به صورت سرپایی در محل درمان شدند. بعد از اعلام این حوادث بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس برای انتقال مصدومان به بیمارستان به محل اعزام شدند.

* باز هم غرق شدگی
جوان 20 ساله در ساحل پلاژ خلیج تنکابن غرق شد. پس از تماس با سامانه 115 اورژانس یک دستگاه آمبولانس جهت اقدامات لازم به محل حادثه اعزام شد ولی امدادگران با پیکر بی جان او مواجه شدند.
2 نوجوان دیگر نیز بر اثر غرق شدگی در سد کارون در روستای تلخاب جان باختند. پیر حسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: بعد از اعلام حادثه بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که این مصدومان که ٢ نوجوان ١4 ساله و ١6 ساله بودند قبل از رسیدن اورژانس جان باخته بودند.

* تریلی در رفسنجان حادثه آفرید
در مرکز رفسنجان برخورد یک دستگاه تریلر با سواری ال ۹۰ در جاده انار به شهربابک سبب جانباختن دو نفر و مصدوم شدن دو نفر دیگر از سرنشینان سواری ال ۹۰ شد.
مصدومان این حادثه با دو آمبولانس از پایگاه امام سجاد (ع) و امام حسین (ع) شهرستان انار به بیمارستان علی ابن ابیطالی(ع) رفسنجان منتقل شدند.
اجتمام*3377*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي امداد اورژانس انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز