Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عیسی اسحاقی، مدیر عامل شرکت نفت ایرانول در مراسم افتتاح این پایانه صادراتی نفت اظهار داشت: این پایانه با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال با ظرفیت 25 هزار متر مکعب احداث شده است.

وی اذعان کرد: ساخت این پروژه 2،5 هکتاری که در 2 فاز تسطیح و شمع کوبی و ساخت مخازن و تکمیل طرح اجرا شده 3 سال به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاقی، ارتقا کارایی و توان عملیاتی بندر امام خمینی(ره) و رشد شاخص عملیاتی در بخش نفت، ارتقا سطح کیفی و کمی ارائه خدمات و تامین محصول یکنواخت به منظور صادرات و بازدهی بالا را از اهداف و ظرفیت های این پایانه عنوان نمود.

این مقام مسئول بیان داشت: این پروژه شامل مخازن، بویلر، نیروگاه برق، آتش نشانی، پمپ خانه تخلیه مواد از کامیون و خطوط انتقال به کشتی و پیگ رانی است.

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول در ادامه افزود: شرکت نفت ایرانول برای صادرات محصولات پالایشی شامل روغن پایخ، اکسترکت، وکس و برایت استان نیاز به مخازن ذخیره در بنادر صادراتی کشور داشته و بهره برداری از این پروژه علاوه بر ایجاد 75 فرصت شغلی کمک شایانی در کاهش هزینه ها و افزایش امکانات رقابتی و صادراتی شرکت ایرانول ایجاد خواهد کرد.

عیسی اسحاقی بیان کرد: در حال حاضر شرکت نفت ایرانول برای اجاره حدود 10 هزار متر مکعب مخزن، سالانه مبلغی در حدود 200 میلیارد ریال اجاره پرداخت می کند که با بهره برداری از 25 هزار متر مکعب مخازن این پروژه علاوه بر پرداخت نشدن هزینه اجاره بها ظرفیت ایجاده شده می تواند سبب توانمندی شرکت در ذخیره سازی بیش تر، فروش بهتر و افزایش قیمت محصولات شده و یا در آینده با اجاره ظرفیت مازاد، کسب درآمد کند.

وی گفت: برای بارگیری و تخلیه محصولات، علاوه بر سکوهای تراک، پروژه دارای 2 مسیر ریلی برای توقف قطار و تخلیه و بارگیری آن است.

انتهای پیام/گ

بهره برداری از پروژه های عمرانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات شرکت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام، دیدار با خانواده شهدا، سفر به شهرستان مهران و بازدید از سامانه گرمسیری این شهر، بازدید از پایانه مرزی مهران، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی فازهای اول و دوم قرارگاه رسانه‌ای اربعین در پایانه مرزی، شرکت در نشست ستاد اربعین استان، حضور در صدا وسیمای مرکز ایلام و افتتاح چند طرح فنی و استودیوهای تلویزیونی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس رسانه ملی به استان ایلام است.

کد خبر 6100215

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • پایان کار پایانه شرق در تهرانپارس تا پاییز/ پایانه جدید خرداد افتتاح می‌شود
  • پایانه جدید شرق خردادماه افتتاح می‌شود
  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • پیشرفت ۶۸ درصدی پایانه صادرات و ترانزیت کالا در بندر بوشهر
  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود