Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با پنجم سپتامبر هر ساله سالروز درگذشت مادرترزا ، بانویی خیّر و نیکوکار گرامی داشته می شود.

دکتر عماد افروغ که پیش از این در جلسه امضای کتاب خود در خانه مهررضا خبر از اهدای بخشی از کتابخانه شخصی خود داده بود، در این روز این اقدام خیرخواهانه را کلید زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیش از سه هزار جلد کتاب با عناوین گوناگون و مرتبط با حوزه آسیب های اجتماعی به این کتابخانه اهدا کرد تا علاوه بر افزایش غنای محتوايی اين كتابخانه با بیش از 3500 جلد کتاب، بستری برای افرادی که خواهان پژوهش در حوزه آسیب های اجتماعی هستند،فراهم آورد.

عماد افروغ دانش آموخته دکتری جامعه‌شناسی از دانشگاه تربیت مدرس بوده و تحصیل در دانشگاه سالفورد انگلستان بخشی از تجربه تحصیلی او بوده است، این نویسنده و استاد دانشگاه به عنوان منتقد، روشنفکر و فعال سیاسی و مبدا نقد درون گفتمانی و همچنین پایه گذار جنبش اخلاقی شناخته می شود. او روشنفکری است که در قاب انقلاب اسلامی می گنجد.

انتهای پیام/

عماد افروغ کتابخانه شخصی خود را اهدا کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات بازار نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم

عماد فایز مغنیه معروف به «حاج رضوان» از فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان مشهور به مرد سایه و یکی از رهبران نظامی حزب‌الله لبنان در جنگ اسرائیل و لبنان در تابستان ۲۰۰۶ بود که به قول حاج قاسم سلیمانی، یار دیرین عماد مغنیه، مثل شمشیر فرود می‌آمد و مثل شبح ناپدید می‌شد.

روایتی از سرگذشت عماد مغنیه که در ۱۲ فوریه ۲۰۰۸ در انفجاری در دمشق شهید شد، منتشر شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه تشریح شد
  • برپایی «گعده امین» در نمایشگاه کتاب تهران/ یک پلتفرم کتابی در راه است
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • دو کتاب تازه انتشارات مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم