Web Analytics Made Easy - Statcounter

 
رویداد۲۴ محمدرضا اسپهبد اظهار کرد: ضایعات الکترونیک شامل فلزاتی است که نباید بگذاریم فلزات گرانبهای موجود در این ضایعات صادر شوند چرا که عناصر قیمتی دیگری همراه این فلزات است که باید در کشور خودمان استحصال شوند.

این پژوهشگر در حوزه زمین شناسی هسته‌ای و مهندسی خاک ادامه داد: فلزات گرانبهای موجود در این ضایعات در صنایع مختلف کشور قابل استفاده هستند، البته زمانی که از نیکل و کبالت صحبت می‌شود منظور فلزات گرانبها نیست بلکه در طبیعت با فلزات گرانبهای دیگری همراه هستند و حتی ممکن است با آنها اورانیوم نیز همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مشاور بهره وری انرژی و محیط زیست ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی همچنین عنوان کرد: همچنین بهره برداری از شیرابه‌ها و پسماندهای کارخانجات صنعتی دارای اهمیت است و باید دید مواد تشکیل دهنده این شیرابه‌ها چیست و از آنها بهره لازم را برد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 صادرات فلز گرانبها الکترونیک ضایعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ تن پسماند از یک منزل مسکونی در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا خسروی گفت: بیش از ۱۵ تن زباله در یک منزل مسکونی در شهر کرج که توسط مالک تجمیع شده بود با شکایت همسایگان از بوی نامطبوع کشف شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: تمام نقاط این ملک مملو از زباله بود و نه تنها حیاط خانه، بلکه اتاق‌ها هم مملو از زباله و ضایعات بوده و همسایگان به دلیل انتشار بوی نامطبوع متوجه این موضوع شده بودند.

خسروی با اشاره به اینکه مالک این ملک نیز در میان همین زباله‌ها زندگی می‌کرد، گفت: شهرداری به دستور دادستانی در حال تخلیه زباله‌های این ملک میلیاردی است. هنوز تخلیه ضایعات به اتمام نرسیده و کارگران مشغول تخلیه و انتقال زباله‌ها هستند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند حجم زباله‌های انباشته شده در این ملک را قابل توجه دانست و افزود: حجم زباله‌ها به قدری زیاد ارزیابی شده که بیش از ده‌ها سرویس خاور تاکنون زباله‌ها را جابه‌جا کرده تا سرانجام این منزل مسکونی از زباله تخلیه شود.

کد خبر 6101194

دیگر خبرها

  • کشف ۱۵ تن پسماند از یک منزل مسکونی در کرج
  • کشف ۱۵ تن پسماند در یک منزل مسکونی در کرج
  • مصرف خیار به تنظیم فشار خون کمک می‌کند
  • وزیر ارتباطات: با تولید تلفن همراه ایرانی قصد رقابت با مدل های موجود را داریم (فیلم)
  • مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم
  • آتش به جان انبار ضایعات مدیران خودرو در بم افتاد
  • آتش‌سوزی کارخانه خودروسازی بم مهار شد
  • درخواست کاپیتان ذوب‌آهن از کمیته انضباطی
  • ۱۰ استان کشور از تنش آبی خارج شد
  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات