Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@03:57:05 GMT

زن جن گیر میلیاردی در اصفهان بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۹۷۰۹

زن جن گیر میلیاردی در اصفهان بازداشت شد

به گزارش جهان نيوز، چندی قبل مردی وارد پلیس آگاهی اصفهان شد و به کارآگاهان خبر داد در دام زنی رمال گرفتار شده است. او توضیح داد: من مردی پولدار هستم و وضع مالی خیلی خوبی دارم با این حال مدتی بود که با مشکلات حادی در زندگی مواجه بودم تا اینکه به واسطه یکی از دوستانم با زن رمالی آشنا شدم که مدعی شد در خانه‌ام جن وجود دارد و باید به آنجا بیاید و جن را خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از شنیدن حرف‌هایش به او اعتماد کردم و زن رمال را به خانه‌ام دعوت کردم. او بعد از دیدن وضعیت خانه‌ام خواست که عتیقه و طلا‌هایی که در خانه دارم در اختیارش بگذارم تا جن آن را خارج کند؛ چراکه مدعی بود جن روی طلا و عتیقه‌ها مسلط شده است. من هم اعتماد کردم و طلا و عتیقه‌ها را به او دادم و قرار شد چند روز بعد آن‌ها را برگرداند، اما دیگر از وی خبری نشد. بعد از جست‌وجو خانه زن رمال را پیدا کردم و خواستم اموالم را پس بدهد، اما مدعی شد که جن طلا و عتیقه‌ها را با خودش برده‌است! بنابراین من هم تصمیم به شکایت گرفتم.

با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس گذاشت کارآگاهان مخفیگاه زن رمال را شناسایی و او را همراه همدستش بازداشت کردند. مأموران پلیس از مخفیگاه او ۵‌کیلو و ۷۵۰‌گرم طلا، ۳‌کیلو و ۵۰۰‌گرم نقره، ۲۰‌سکه بهار آزادی، ظروف مسی و اشیای عتیقه به ارزش ۳ میلیارد تومان کشف کردند.

در جریان تحقیقات بعدی چند نفر دیگر علیه زن رمال اعلام جرم کردند. یکی از شاکیان گفت: مدتی قبل به خاطر مشکلاتی که داشتم به زن رمال مراجعه کردم. او بعد از گرفتن مقدار زیادی پول، معجونی به من داد که آن را مصرف کنم، اما بعد از خوردن معجون دچار بیماری عصبی شدم. سعید سلیمیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: متهم و همدستش با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

منبع: جوان آنلاین

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی

مرد جوان وقتی از سوی آدم ربایان ربوده شد و برای آزادی‌اش ۱۰ میلیارد تومان خواستند، به‌طور اتفاقی متوجه شد که برادرش در پشت پرده این آدم‌ربایی است.

به گزارش مشرق، چندی پیش رهگذری در حال عبور از یک جاده فرعی در اطراف کرج بود که متوجه شد مردی روی زمین افتاده است. مرد رهگذر ابتدا تصور کرد که مرد جوان فوت کرده است اما وقتی خودرواش را در کنار خیابان متوقف کرد تا با پلیس تماس بگیرد متوجه شد که مرد جوان گرچه بشدت زخمی شده است، اما نفس می‌کشد و زنده است.

گروگانگیری ۱۰ میلیاردی

مرد جوان بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و مرد زخمی که آرش نام داشت به بیمارستان منتقل شد و پس از بهبودی نسبی در تحقیقات به پلیس گفت: مرا ربوده بودند و برای آزادی‌ام ۱۰ میلیارد تومان پول می‌خواستند. حدود یک ماه قبل در یکی از خیابان‌های جنوب تهران به انتظار تاکسی ایستاده بودم که خودروی پژویی با ۴ سرنشین مقابل پایم توقف کرد. سرنشینان خودروی پژو از ماشین پیاده شده و با تهدید مرا سوار خودرو کردند. آنها بشدت مرا کتک زدند و دستمالی هم روی دهانم گذاشتند که بی‌هوش شدم. به‌هوش که آمدم، خودم را در باغی دیدم. آنها مرا شکنجه کرده و از من خواستند ۱۰ میلیارد تومان برای آزادی‌ام پرداخت کنم.

او ادامه داد: ۱۰ میلیارد تومان مبلغ زیادی بود و چنین پولی نداشتم، آدم‌ربایان نیز می‌گفتند که با خانواده‌ام تماس گرفته‌اند و آنها هیچ پولی پرداخت نکرده‌اند. در این مدت وضعیت جسمی‌ام خیلی بد شد به‌طوری که به سختی می‌توانستم نفس بکشم. آنها که وضعیت مرا بحرانی و در چند قدمی مرگ دیدند، با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان و چندین سفته و چک به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان راضی‌شدند، مرا سوار خودروشان کرده و در اطراف کرج رهایم کردند.

ردپای آشنا

با شکایت مرد جوان، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی پایتخت آغاز شد. در نخستین گام کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل ربودن شاکی پرداختند. تصاویر ربوده شدن و رها کردن گروگان به‌دست آمد، اما آدم‌ربایان پلاک خودروشان را پوشانده بودند و در این شاخه از تحقیقات آنها با بن‌بست مواجه شدند.

این در حالی بود که بررسی‌ها نشان می‌داد، خانواده مرد جوان از ترس اینکه برای او اتفاقی بیفتد، گزارش ناپدید شدن او را به پلیس اعلام نکرده بودند. در ادامه بررسی‌ها، بار دیگر شاکی به پلیس مراجعه کرد و سرنخی در اختیار آنها قرار داد: به‌واسطه معاملات ملکی که با برادرم داشتم، او مدعی بود که ۱۰ میلیارد تومان به او بدهکار شدم. درگیری من و مهرداد ادامه داشت تا اینکه ربوده شدم و هرگز تصورش را نمی‌کردم که برادرم سناریوی این آدم‌ربایی را طراحی کرده باشد. تا اینکه شب گذشته به خانه یکی از اقوام دعوت شدم و او گفت مهرداد مدتی قبل به سراغش رفته و از او خواسته برایش چند آدم‌ربا اجیر کند تا من را بربایند. احتمال می‌دهم برادرم می‌خواسته از این راه به طلبش برسد.

به‌دنبال اظهارات شاکی جوان، بازپرس جنایی دستور تحقیقات از مهرداد و بررسی این موضوع که آیا او دستور آدم‌ربایی را داده است یا خیر و همچنین بازداشت آدم‌ربایان فراری را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • بازداشت ۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • محل خانه‌های یک میلیاردی تهران لو رفت!
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی