Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اردبیل ؛ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : کشت ذرت دانه ای و علوفه ای از زراعت های مهم استان خصوصا در شمال استان به شمار می رود به طوری که امسال نیز بیش از 5 هزار هکتار از این دو حصول در شمال استان کشت شده است .

شهریار  با بیان اینکه طبق دستور ابلاغ شده از طرف مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی ، خرید این دو محصول با قیمت تضمیینی آغازه شده است ، افزود : قیمت تضمیینی اعلام شده برای ذرت دانه ای 10860 ریال با 14 درصد رطوبت و 3 درصد افت مفید و 2 درصد افت غیر مفید است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : طبق هماهنگی های مدیرکل پشتیبانی امور دام استان با کارخانجات ذرت خشک کنی ، همه ی تمهیدات و مقدمات آماده شده تا خرید به موقع و با دقت کافی در مراکز کارخانجات ذرت خشک کنی انجام شود .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اردبیل جهاد کشاورزی ذرت شمال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع میوه شب عید در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل ابوالفضل دشتبانی، مدیر تعاون روستایی استان اردبیل اظهار کرد: ۷۰ غرفه در استان اردبیل که ۲۷ غرفه در مرکز و حومه مرکز استان قرار دارند، توزیع میوه شب عید را تا پایان سال آغاز کردند.
وی افزود: هدف از توزیع میوه شب عید کوتاه کردن دست دلالان و فرصت طلبان از بازار است تا میوه شب عید با قیمت واقعی به دست مردم برسد.
مدیر تعاون روستایی استان اردبیل عنوان کرد: در غرفه‌های توزیع میوه شب عید هر کیلوگرم پرتغال به قیمت ۱۹هزار تومان و هر کیلوگرم سیب به قیمت ۳۰ هزار تومان به شکل مرغوب و بسته‌بندی شده به فروش می‌رسد که قیمت آن‌ها نسبت به بازار ۱۵ درصد کمتر است.
دشتبانی تاکید کرد: خرید ذخیره میوه شب عید از آبان ماه سال جاری شروع شده که قرار است ۲۰۶ تن سیب و ۳۰۰ تن پرتغال در غرفه‌های مذکور به فروش برسد.
وی همچنین با اشاره به همزمانی ایام تعطیلات نوروز با ایام ماه مبارک رمضان و لزوم تنظیم بازار محصولات این ماه، از خرید و انتقال پنج تن خرمای با کیفیت به استان خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، توزیع خرما در استان نیز آغاز شده است و قیمت آن در نمایشگاه دائمی اردبیل ۹۷ هزار تومان است.

بیشتر بخوانیم:
آغاز توزیع پرتقال و سیب تنظیم بازار نوروز
توزیع میوه شب عید در استان اردبیل آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • بازار خرید نوروز در اردبیل
  • بررسی علل افزایش ۱۲ برابری قیمت مسکن در ترکیه
  • آیلتس آنلاین تضمینی | آیلتس آکادمیک تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک صفر تا صد
  • لزوم ساماندهی بازیافت کارخانجات و مجتمع‌های بین‌راهی استان قم
  • توزیع میوه شب عید در استان اردبیل
  • برداشت بیش از ۲۰۰ هزار تن ذرت در داراب
  • شهروندان اردبیلی از تردد غیرضروری در مرکز شهر خودداری کنند
  • رژیم آب مفید یا مضر است؟
  • مقایسه قابل توجه قدرت خرید دستمزد کارگران با قیمت سکه
  • میوه تنظیم بازار از روز شنبه  ۲۶  اسفندماه در سطح استان عرضه خواهد شد