Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرح توسعه میدان نفتی آذر گفت: پیشرفت فیزیکی طرح توسعه میدان نفتی آذر شرایط مطلوبی دارد و پیش‎بینی می‎شود تأسیسات فرآورش دائم این میدان نفتی، شهریور ماه سال ۹۸ راه‎اندازی شود.

 

کیوان یاراحمدی در پانزدهمین نشست کمیته مشترک مدیریت طرح توسعه میدان نفتی آذر اظهار کرد: فعالیت‎های مرتبط با تأسیسات گازی این طرح سال آینده به ثمر می‌نشیند و پیشرفت فیزیکی طرح شرایط مطلوبی دارد و طبق برنامه‌ریزی‎ها در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، وی افزود: با استقرار کمپرسورهای مربوط به واحد فرآورش دائم، گازهای همراه تولیدی نفت از این میدان به مقصد ان‌جی‌ال در دست ساخت شهر دهلران، امکان‎پذیر خواهد شد.

 

براساس این گزارش، در پانزدهمین نشست کمیته مشترک مدیریت طرح توسعه میدان نفتی آذر، برخی موارد بالادستی حوزه‌های حفاری این میدان که مستلزم دریافت تأییدیه این کمیته است، مطرح و تصویب شد.

 

انجام برخی فعالیت‎های دیگر این حوزه، با هدف شناخت بهتر رفتار مخزن و انجام مطالعات بالادستی و تأمین برخی تجهیزات تکمیلی در سقف هزینه‌های سرمایه‌ای از پیش تعیین شده تصویب شد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد